Ik heb een laptop maar het probleem is dat de toestenbord opeens raar doet.
De letters U I O P J K L M doen het niet.
Nou ze doen het wel alleen er komen cijfers te staan in plaats van letters.
En in plaats van cijfers, die bovenaan de toetsenbord staan, krijg ik tekens.
Om dit bericht te typen moest ik ook die letters gebruiken maar omdat dat
niet kon moest ik via andere berichten die letters gaan kopieeren en plakken in dit bericht.
Het duurde een eeuwigheid voordat ik alle letters had en had gekopieerd en geplakt.
Dus ik vraag om hulp hoe kan ik er voor zorgen dat alles het weer goed doet?
groetjes, pcc
PS. bij de letters U I O P J K L M staan er op de toestenbord rechtsonder cijfertjes die cijfers krijg ik als ik op 1 van die letters klik en dat gebeurd ook met de cijfers bovenaan de toestenbord. Bij de cijfers staan tekens en die tekens krijg ik in plaats van de cijfers.
PSS. Er werd in een andere berichtje gezegt dat je de taal moest veranderen naar VS en dat het rechtsonder naast het toesenbord staat in het taakbalk maar ik heb gekeken en dat heb ik helemaal niet
De letters U I O P J K L M doen het niet.
Nou ze doen het wel alleen er komen cijfers te staan in plaats van letters.
En in plaats van cijfers, die bovenaan de toetsenbord staan, krijg ik tekens.
Om dit bericht te typen moest ik ook die letters gebruiken maar omdat dat
niet kon moest ik via andere berichten die letters gaan kopieeren en plakken in dit bericht.
Het duurde een eeuwigheid voordat ik alle letters had en had gekopieerd en geplakt.
Dus ik vraag om hulp hoe kan ik er voor zorgen dat alles het weer goed doet?
groetjes, pcc
PS. bij de letters U I O P J K L M staan er op de toestenbord rechtsonder cijfertjes die cijfers krijg ik als ik op 1 van die letters klik en dat gebeurd ook met de cijfers bovenaan de toestenbord. Bij de cijfers staan tekens en die tekens krijg ik in plaats van de cijfers.
PSS. Er werd in een andere berichtje gezegt dat je de taal moest veranderen naar VS en dat het rechtsonder naast het toesenbord staat in het taakbalk maar ik heb gekeken en dat heb ik helemaal niet
Laatst bewerkt: