Toetsenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sennie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2010
Hoi allemaal,

Sinds afgelopen week doet mijn laptop nogal raar, vooral het toetsenbord.
Wanneer ik de Y intyp, dan typt ie uitzichzelf YH en als ik de T intyp, uitzichzelf TG.
Typ ik de H in, dan typt ie ook YH, en typ ik de G in, typt ie ook TG.

Nou moet ik zeggen dat dit eerst met meerdere letters was, en nu alleen nog met deze 4.

Iemand enig idee?

Groetjes,
Sennie

Wat opvalt is dat ze bijde allemaal vlak naast elkaar liggen zou het ook eventueel kunnen dat je per ongeluk steeds op 2 tegelijk klikt??
als dit niet zo is schaken numpad eens aan/uit [Fn toets+prscr toets] net als plakken en knippen eerst fn dan pr screen derbij :)

Hmm, ook dit werkt niet !

Klopt inderdaad dat deze letters dicht bij elkaar zitten. Overigens was het voor 3 dagen terug nog zo dat wanneer ik de 'y' intypte er iets van 5 verschillende letters kwamen te staan. Er is dus progressie, alleen deze laatste 4 letters blijven het slecht doen.

Ook merkte ik niet als ik '-' intyp, bijvoorbeeld in Word, dan opent ie het 'opslaan in venster'.

Voor de rest werkt het toetsenbord prima, heel vreemd.

oke, ja zoiets heb ik ook gehad op mijn vaste computer OSK bij uitvoeren intypte maar toen ik weer gewoon opnieuw opstarte was het weer goed,

ikweet het zo ook niet ik zal nog even gaan zoeken en als ik wat heb gevonden post ik het hier wel ;):D

sorry voor zover;$

hee

ik heb nog even gezocht maar ik kon niks vinden
ik heb vooral ook op google nog even gezocht maar ik kon alleen maar wat vinden
over numpad voor laptop en dergelijke en daar gaf je aan dat het niet zo was
dus ik zou het echt niet meer weten, ik denk dat je het beste een nieuwe toetsenbord kunt kopen of nog even verder vragen;$ maar ik zou het zo echt niet weten

sorry dat ik het niet wist
mvg
sander2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan