Toetsenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

JE_RRY_

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Ik heb een hp draadloos toestenbord en ik kan er gewoon mee typen, maar het probleem is als volgt:

Telkens als ik een paar zinnen typen in word of op msn of andere programma's komt de IE (pop-up) te voorschijn, met eerst melding "E-mail openen" en dan krijg ik scherm van hp met een melding :

Om automatisch naar de gekozen bestemming te gaan
moet u ActiveX-gebruik in de browser inschakelen.

Klik anders op een van de hieronder aanbevolen bestemmingen.

http://www.hotmail.nl

Echt heel irritant, want ik ben nu bezig met een verslag te maken in Word. Kent iemand hetzelfde probleem ??????

ALVAST BEDANKT !!!!:)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je snel-keuze toetsen hebt ingesteld met normale letters, die I.E. openen.
Probeer eens langzaam het hele alfabet te typen, om te ontdekken welke toets het is.

al gecheck op spyware/virussen?
Lijkt me eerder zo'n probleem dan een toetsenbord probleem.

Dat was de 2e optie waar ik aan zat te denken.
Maar onlangs had ik dit geintje met sneltoetsen. Vandaar :D

Ik denk dat je snel-keuze toetsen hebt ingesteld met normale letters, die I.E. openen.
Probeer eens langzaam het hele alfabet te typen, om te ontdekken welke toets het is.

Bedankt allemaal!

Ik heb elke toets geprobeerd (een voor een tikken) maar die popup kwam niet te voorschijn. Het is idd geen toetsenbord probleem maar meer een pc probleem. Ik wis anders niet hoe k het moet formuleren. Ik heb geen virus/spyware. Het is zo'n multimedia toets. Maar daar heb ik een aparte knop voor. Maar als ik gewoon zit te typen kom dat stomme pop up te voorschijn.

Kun je een screenshot maken van de popup?
Lijkt op de messenger van windows.

En als je je browser normaal opstart, kom je dan op dezelfde 2 pages?

zeker weten dat je geen spyware of virussen hebt???

lijkt verdacht veel op dat soort irritante programmatjes!!

zeker weten dat je geen spyware of virussen hebt???

lijkt verdacht veel op dat soort irritante programmatjes!!

ik kan niet met 100% zekerheid zeggen van ja. Ik gebruik ESSET SMART SECURITY 4.

Nu heb ik een andere probleem :er verschijnt geen scherm met hotmail.com of chatplaza.nl

Er komt nu een internet browser met yahoo,com. Linksonderin verschijnt er 2 sec met grote letters ZOEKEN OP INTERNET
Ik heb een apart knop voor dit, maar daar druk ik juist niet op

Echt heel raar. Ik heb ook bij toesenbordeigenschappen gekeken bij tablad knoppen. Helaas kan ik daar geen dingen aanpassen zodat het probleem opgelost kunt worden.

Laatst bewerkt:
Absoluut spyware.
Post anders eens een HiJiackThis log bestand bij HiJackThis.nl of bij nucia.nl
(HJT logs worden bij helpmij niet behandeld.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan