toetsenbord doet raar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Y073
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Y073

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
hoi allemaal,

ik heb een asus A52J met windows 7 en sinds 2 dagen geleden doen 3 letters het niet meer waarvoor ik het schermtoetsenbord moeet gebruiken. (de letters o, t en y). dit is behoorlijk irritant want ik kan nu amper mijn schoolwerk op de computer maken.
een vriend vertelde mij dat ik de drivers moest updaten of het stuurprogramma herinstalleren, nu vroeg ik mij af hoe ik dit nou moet doen want iik heb niet zo veel verstand van computers.
hopelijk kan iemand mij redden uit deze ellende.

alvastbedankt.

Oplossing: Doe er een andere toetsenbord in, tik daar even op, en alle toetsen opje laptop zullen 't doen!

Laatst bewerkt:
Hallo Y073. Probeer eerst eens een ander toetsenbord, voordat je gaat zoeken naar stuurprogramma's. ;)

Hoe probeer ik een ander toetsenbord uit? Gewoon me een USB verbinden ofzo?
Ik heb opgemerk dat een aantal uur nadat ik mijn laptop aandoe, het toetsenbord het ineens doet. Weet iemand waar dit aan ligt?

Ja bijvoorbeeld met usb of een toetsenbord van een vriend. Oh eerst even dit, en hoe zit het met je batterij. Wellicht zit daar een probleempje, als je een batterij(en) hebt. Onder het toetsenbordje even het klepje openen en batterijen vervangen. Nu hoop ik dat het dat is voor je.

Huh, dit is erg raar. Ik doe even de keyboard van mijn oude PC er in, en ineens doet alles het weer. En zover ik weet heeft mijn toetsenbord geen batterijen? Ben bang dat ik iets verkeerds doet als ik het klepje open doe want waarschijnlijk is die van de laptop zelf..

Oh dat is mooi. Dus je had geen keyboard met batterijen. Maar je laptop heeft ook batterijen of niet. Laptop uitzetten. Klepje open en batterijen vervangen dat kan zeker geen kwaad. Ik denk dat dat het dan toch moet zijn batterijen met drie keer aaa of zo.

Mijn laptop heeft zo'n hele grote vierkante blok batterij, haha. Sorry als ik je verwar want ik ben niet zo goed in zulke dingen.

Ik geef het op. De T, Y, O, Tab-button en het cijfer 2 doen het niet meer. Ookal doe ik even een ander toestenbord erin, hij wilt het niet doen. Kan iemand mij misschien helpen of moet ik hem naar de repareur sturen? Hoewel ik daar tegenop zit, want heb belangrijke schooldingen te doen voor volgende week.. Maar zo werken lukt echt niet meer.

Ik geef het op. De T, Y, O, Tab-button en het cijfer 2 doen het niet meer. Ookal doe ik even een ander toestenbord erin, hij wilt het niet doen. Kan iemand mij misschien helpen of moet ik hem naar de repareur sturen? Hoewel ik daar tegenop zit, want heb belangrijke schooldingen te doen voor volgende week.. Maar zo werken lukt echt niet meer.
Ik denk toch dat je naar de reparatie moet. Ik zou het anders ook niet kunnen verklaren.:o

Hehe, ik heb het toch weten op te lossen. Bedankt voor alle hulp manamana!

Mijn moeder heeft hetzelfde probleem met haar asus laptop dat de letters T, Y, O en het cijfer 2 het niet meer doen. Graag had ik ook gehoord hoe TS dit probleem heeft opgelost of hoop ik dat iemand anders mij kan helpen.
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan