Toetsenbord doet vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle81

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Heb voor mijn verjaardag een nieuw toetsenbord + muis gekregen, betreft een Trust draadloze combi. Ziet er erg leuk uit ben alleen niet zo weg van de muis dus gebruik ik nog steeds mijn ouwe maar nu komt het probleem: Als ik bijv aan het typen ga zoals nu dan is het net of ie stiekum even op alt tab drukt want dan gaat de betrevende pagina naar achter, of als ik in een game zit ga ie elke minuut ongeveer terug naar het bureaublad. Op de site van trust kan ik nix downloaden want het is zo'n ding waar je volgens hun geen driver voor nodig hebt. kan iemand me hier mee helpen???? pls

Ps de site van mijn key+muis is

www.trust.com/15052

Alvast bedankt

Ik heb ook een Trust draadloze desktop.
Kan het zijn dat één van de functietoetsen vast zit door iets plakkerigs? druk eens herhaaldelijk op die speciale functietoetsen en laat ze ook eens omhoog springen. Bijvoorbeeld de toets met de twee pijltjes die heen en weer wijzen. Anders toch maar terug naar de winkel, bonnetje of niet.

Nee dat is niet het geval, want zoals ik ook al in mijn 1e post melde heb ik em net nieuw voor mijn verjaardag gekregen. Ik snap er gewoon helemaal nix van, heb em er nu eerst maar af gehaald en mijn oude er weer op aan gesloten en die is wel goed ( is dan ook NIET draadloos). Maar toch bedankt voor je reactie :thumb:

Nieuwe batterijen gebruikt? Anders zou ik hem omruilen als dit nog kan.

Mijn wasmachine is nieuw en daar blijft een knop ingedrukt zitten, dat is dus niets bijzonders. Een toetsenbord werkt met diverse lagen folie die op elkaar gedrukt worden door de toetsen. Het is een uiterst gevoelig en daardoor ook kwetsbaar systeem. Ga maar na, steeds als een toets de bodem raakt krijg je een aanslag. Waarschijnlijk heb jij een maandagmorgen product waarbij dit simpele systeem bij één toets niet werkt. Het gaat daarbij om speciale functietoetsen waar pijltjes bij staan. Pijltje naar links of rechts en de heen en weer wijzende pijltjes. Je zou hier even flink op moeten rammelen als de computer uit staat. Baat het niet dan schaad het ook niet, toch? Wat denk jij dat ze in het magazijn van de winkel doen als jij het met veel moeite terug gebracht hebt en weer op moet halen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan