toetsenbord doet vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

job999

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
10
Hallo,
Het toetsenbord van mijn laptop reageert vreemd. Als ik bijvoorbeeld de 'e' in tik dan typt de laptop 'de' als ik nu 'e' voor langere tijd in gedrukt hou dan typt ie 'deeeeeeeeeee'. Het zelfd probleem heb ik bij k> 'ki' f>'rf'
shift,ctrl,numpad-toetsen en nog wat andere toetsen reageren niet meer.

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:
-in apparaatbeheer toetsenbord verwijderen en laptop opnieuw opstarten.
-virus scan

heeft iemand suggesties?
 
Hallo,
Het toetsenbord van mijn laptop reageert vreemd. Als ik bijvoorbeeld de 'e' in tik dan typt de laptop 'de' als ik nu 'e' voor langere tijd in gedrukt hou dan typt ie 'deeeeeeeeeee'. Het zelfd probleem heb ik bij k> 'ki' f>'rf'
shift,ctrl,numpad-toetsen en nog wat andere toetsen reageren niet meer.

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb:
-in apparaatbeheer toetsenbord verwijderen en laptop opnieuw opstarten.
-virus scan

heeft iemand suggesties?

Hoi,

Het kan zijn dat er wat vuil/stof onder bepaalde toetsen zit. Of dat er contactjes niet goed werken. Probeer het toetsenbord uit op een andere pc, of probeer een ander toetsenbord uit op jou pc. Dan weet je het zeker.

Groet,
Reindert
 
@reinvb: het is een laptop

Hoi,

kun je van een laptop de toetsen dan niet demonteren???? Hoor het graag kan ik ook wat leren???? Maar je kan toch een toetsenbord aansluiten op je laptop en dan kijken wat er aan de hand is???????????
 
Laatst bewerkt:
erg lastig ja en dan ook nog eens aan een andere pc "hangen"??;)
Gaat nie werken nie.....

Het zou vuil kunnen zijn etcetc.
wellicht kan het zijn dat de taal instelling niet goed staat

om maar wat te noemen...
 
erg lastig ja en dan ook nog eens aan een andere pc "hangen"??;)
Gaat nie werken nie.....

Het zou vuil kunnen zijn etcetc.
wellicht kan het zijn dat de taal instelling niet goed staat

om maar wat te noemen...

Dit moet je ook maar net weten frank, dus als je toetsen van je laptop niet goed werken, ben je in feite aangewezen op een reperateur van een pc shop??? Maar kan zoiets ook met contactpunten te maken hebben??? Dus als je taal niet goed staat ingesteld, werkt je laptop niet naar behoren???
 
Laatst bewerkt:
Dit moet je ook maar net weten frank, dus als je toetsen van je laptop niet goed werken, ben je in feite aangewezen op een reperateur van een pc shop??? Maar kan zoiets ook met contactpunten te maken hebben???

jawel hoor dat kan.
alleen je kunt een toetsenbord zelf er nauwelijks uithalen(voor een leek) en dan ook nog eens aan een pc hangen...

de vraag is nu of TS er bij alle toetsen last van heeft........
 
jawel hoor dat kan.
alleen je kunt een toetsenbord zelf er nauwelijks uithalen(voor een leek) en dan ook nog eens aan een pc hangen...

de vraag is nu of TS er bij alle toetsen last van heeft........

Zo leer ik ook nog eens iets:) Het is maar een ingewikkeld apparaat een laptop!! En ik hoop voor hem/haar dat het niet meer toetsen betreft dan hetgeen is aangegeven in de topic
 
We wachten even af op de TS:thumb:

Je hebt gelijk met het even afwachten van TS:) Wij kunnen wel gaan zitten speculeren over wat het probleem zou kunnen zijn? Maar degene die dit topic heeft geplaatst, kan beter eerst antwoorden want dan kan er beter beantwoord worden:)

Groet,
Reindert
 
bedankt voor de hulp!
de vraag is nu of TS er bij alle toetsen last van heeft........
Ja, bijna alle toetsen doen vreemd, geven verkeerde tekens(d>de, f>fr, a>aq, b>b5v, n>n6m enz...) of doen het niet(z,x,shift,ctl, numpad, enz...). En nog iets vreemds laatst werd de hele tijd spatiebalk ingetypt zonder dat ik iets in drukte.

jawel hoor dat kan.
alleen je kunt een toetsenbord zelf er nauwelijks uithalen(voor een leek) en dan ook nog eens aan een pc hangen...
Dit moet wel lukken, ik heb zelf al een keer het toetsenbord door een nieuwe vervangen.

Ik denk zelf dat het één of andere software fout is want dat opeens alle toetsen vreemd doen lijkt me niet aan de hardware te liggen...
 
bedankt voor de hulp!

Ja, bijna alle toetsen doen vreemd, geven verkeerde tekens(d>de, f>fr, a>aq, b>b5v, n>n6m enz...) of doen het niet(z,x,shift,ctl, numpad, enz...). En nog iets vreemds laatst werd de hele tijd spatiebalk ingetypt zonder dat ik iets in drukte.


Dit moet wel lukken, ik heb zelf al een keer het toetsenbord door een nieuwe vervangen.

Ik denk zelf dat het één of andere software fout is want dat opeens alle toetsen vreemd doen lijkt me niet aan de hardware te liggen...

Hoi,

Als het een software fout is en je hebt het weten op te lossen laat dit dan even weten hier op het forum is altijd handig voor een ander.

Groet,
Reindert
 
Ik heb nu een (draadloos)toetsenbord op de laptop aangesloten en die werkt ie wel.
Het toetsenbord van de laptop werkt echter nog niet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan