toetsenbord doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

phyberzz

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
mijn laptop toetsenbord doet sinds kort heel erg raar.

bijv. als ik shift + letter doet, komt er geen hoofdletter, maar bij een andere letter weer wel. bijvoorbeeld hoofdletter a doet hij wel maar hoofdletter s niet. en ik kan ook geen shift + dubbelepunt meer doen, want dan komt er ook niks..

hij pakt sommige letters of tekens maar en sommige letters of tekens pakt hij niet.
maar alles doet het wel gewoon zonder de shift toets.

ook onderaan dan ENG-NL omzetten of een andere taal doen is niet de oplossing, want dat werkt niet. ik heb veel geprobeerd en opgezocht en ik kom er echt niet uit.

verder heb ik noooooit problemen gehad met me toetsenbord of laptop

nee ik denk niet dat ik geinfecteerd ben door virussen.
maar mijn laptop is net geformateerd, ook voor die formetatie had ik dit probleem
en na een herstelling nog steeds

sorry maar dan zou ik het niet weten ik heb het zelfde probleem een keer gehad op een mac laptop, maar toen was het iets met instellingen terwijl er daarvoor bier overheen was gevallen dus ik schrok heel erg maar na wat zoeken en lezen had ik het gevonden ik wist niet meer precies hoe het zat, sorry..

sorry maar dan zou ik het niet weten ik heb het zelfde probleem een keer gehad op een mac laptop, maar toen was het iets met instellingen terwijl er daarvoor bier overheen was gevallen dus ik schrok heel erg maar na wat zoeken en lezen had ik het gevonden ik wist niet meer precies hoe het zat, sorry..

geeft niet..

iemand anders nog een oplossing ????????

Doe eens "ctrl"+"Shift" tegelijk indrukken.
Probeer dan nog eens te typen..
Helpt dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan