toetsenbord door de war

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieko22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
hallo

ik zit met een probleem alle toetsen [incl de letters] staan door de war. bijv. de letter h is nu een 6. en backspace doet het ook niet. ik typ nu met een schermtoetsenbord. gaat erg langzaam. wie kan mij redden [vraagteken zit niet op dit toetsebord ;s ]

gr nieko22

Zet de num-lock eens uit als die aan staat.
Met een laptop doe je dat met de FN-knop icm een andere

hey killermenace
bedankt voor je snelle reactie, heb het net geprobeert maar hij doet het nog steeds niet. het is een draadloos toetsenbord.
gr nieko22

Hey maestro12
Ja de batterijen zijn nog goed.
Het blijft een groot raadsel! GIsteren gebeurde het. Eerst deed hij het niet en toen heb ik de stekker van de ontvanger er in en uit gedaan en toen deed hij het weer, maar alle letters en cijfers zaten door de war!
Ik zit nu weer achter de laptop, dat typt makkelijker hier.
Zijn er nog meer suggesties??

Probeer het volgende:
Start -> Uitvoeren -> intl.cpl -> tabblad Talen -> knop Details -> Verwijder bij elke invoertaal de toetsenbordindelingen die je niet gaat gebruiken, zoals Nederlands en Verenigde Staten.
Laat overal wel Verenigde Staten (Internationaal) staan, want dat is de gewone qwerty toetsenbord-indeling die we in Nederland algemeen gebruiken.

Tijs.

Hey bedankt allemaal voor jullie reacties! Hij doet het weer! Ik kwam er achter dat er op de achterkant een klein knopje zat. Toen ik die indrukte deed hij het weer. Ik snap er nog steeds niks van maar hij doet het iig!
Bedankt! Groetjes, Nieko

Het 'connect' knopje dus, om verbiniding te maken met de ontvanger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan