toetsenbord en muis raar bij spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youdragon

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Berichten
61
hey, als ik spellen speel op mijn pc o.a. brothers in arms, dan druk ik op een knop bijvoorbeeld vooruit, reageert snel. Maar als ik dat knop in druk (1 keer snel)blijft ie wat langer lopen en stopt dus wat later, wat zou ik kunnen doen? heb een asus nvidia 4 128mb videokaart, dus daar ligt t niet aan.
 
Nou... dat het daar "dus" niet aan ligt is wel erg kort door de bocht he. Als je vervolgens een trage processor hebt of wat krapjes in je geheugen zit wordt het natuurlijk nog niks.

Minimale systeemeisen:
Supported OS: Windows® 2000/XP (only)
Processor: 1 GHz Pentium® III or AMD Athlon™ (2.5 GHz Pentium IV or AMD recommended)
RAM: 512 MB (1 GB recommended)
Video Card: 32 MB DirectX® 9.0c compliant (see supported list*)
Sound Card: 16-bit DirectX 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)
DVD-ROM: 4x DVD-ROM (8x or better recommended)
Hard Drive Space: 5 GB

Enneeh.... vergeet niet dat dit dus echt het abolute minimum is om het nog een beetje te laten draaien. Dat "recommended" staat er niet voor niets bij.

Maar over die spelbesturing: probeer eens originele drivers voor muis en toetsenbord te vinden, misschien scheelt dat al de helft

Hheb je bij andere (zware) spellen dezelfde problemen? Anders zou je ook nog kunnen proberen wat meer geheugen vrij te maken door onnodige programma's uit te zetten
 
zelf heb ik een pentium 4 3.0 Ghz, 512 mb geheugen, 120 gigabite harddisk, asus p4U800 moederbord.

dus daar ligt het NIET aan, de orginele muis en toetsenbord drivers zijn al geinstalleerd!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan