toetsenbord en muis reageren niet /of nauwlijks

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobimang

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
heb hier een deldemension 9150 desktop pc windows 7

het probleem begon met de toetsen bord die niet meer reageerde(draadloos)
de batt.vervangen maar het probleem bleef . toen maar een toetsenbord met kabel en een mus aangeschaft hij deed het even maar toen deed ook die het niet meer.de pc een dag zo gelaten en toen startte hij weer normaal op .ik heb toen op de site van dell gekeken en een online scan gedaan ,en kreeg toen de boodschap optical station defect ,en voor onderdelen verwees het naar geheugen.
heb de pc uitgedaan maar toen ik het wederom opstartte begon het te piepen.weer uit gedaan en de geheugen kaarte er uit gedaan deze weer 1 voor 1 weer geplaatst en bij het plaatsen van de tweee begon het weer te piepen dus deze eruit gelaten en het piepen hield op.weer op gestart maar krijg nu keyboard failure en system battery low.de battery vervangen maar krijg soms keyboard failure ensoms weer niet.het probleem is echter dat wanneer het toetsenbord wordt gedetecteerd dit maar ongeveer 1min duurt dan doet geen enkele usb poort het meer.heb een kaart met usb poorten gekocht en deze in een slot gedaan maar ook dat doet het niet.windows start wel maar zonder toetsenbord en muis kan ik er niks mee heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan