Toetsenbord en muis werken niet meer bij het aanmeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

emberrr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2014
Ik heb een probleem bij het aanmelden, zodra ik mijn computer opstart en ik bij het aanmeldscherm terecht komt reageren mijn muis en toetsenbord niet meer. Ik kan wel gewoon in de BIOS en dergelijke komen maar zodra ik bij het windows xp logo kom vallen de toetsenbord en muis uit. Ik heb meerdere usbpoorten geprobeerd maar bij geen van allen werkt het. Ook heb ik het met een ps2 muis geprobeerd maar die doet het ook niet zodra ik in het aanmeldscherm kom. Ik heb de computer ook al geprobeerd om in een veilige modus op te starten ,maar ook dit helpt niet. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd en geen van allen werkt. Mijn geduld begint op te raken. Iemand nog een idee?
Alvast bedankt voor het meedenken!

aanmelden skippen is dat wat? - je draait XP, dan neem ik neem aan dat je ook Linux draait. Vraagje doet ie dat alleen bij xp?

Voor zover ik weet heb ik alleen xp, ik ben niet zo'n held met computers maar hij gaat na de xp logo automatisch naar het inlog/aanmeldscherm waar je een profiel moet kiezen maar daar doet de muis en toetsenbord het niet meer. Dus ik kan niet verder komen. Ik heb al op meerdere sites gekeken met haast dezelfde vraag maar het komt er vrijwel altijd op neer dat ik een cdrom moet hebben om het weer opnieuw te instaleren oid. Maar die cdrom van xp ben ik al een lange tijd kwijt..

Een XP versie aanbieden met key is niet de bedoeling. Laten we het houden op een misverstand en hopen dat het niet meer gebeurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan