Toetsenbord en muis werkt niet meer zodra windows boot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriwannet

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
198
Goedemorgen.

Mijn broertje zit met een probleem en ik weet het zelf ook niet meer. Sinds gisteren doet zijn toetsenbord en muis het niet meer zodra windows op start. Net voordat windows boot gaat het toetsenbord en muis wel aan maar zodra ik het laadscherm krijg gooit ie de toetsenbord en muis eruit en doet het niks meer. Ik kan overal op klikken of drukken waar ik wil maar niks geeft een reactie. Ik kan nog wel optijd in de bios komen voordat windows op start maar daar kan ik niet zoveel mee denk ik. Ik kan dus ook niet inloggen op windows zodra die is op gestart want de toetsenbord en muis werkt dan niet meer. Ik heb al met een ander toetsenbord en muis geprobeert maar dit geeft het zelfde probleem. Ik heb de usb toetsenborden ook al geprobeert met een ps2 adapter ertussen maar dat werkt ook niet. Ik heb hier hellaas geen ps2 toetsenbord of muis liggen. Ik kan er vanmiddag wel eentje halen maar of het daarmee werkt is bij mij twijfel achtig. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want op deze manier kan ik niks meer met de pc.

Het gaat op een Medion Akoya E4015E (MD 8231)
Met Windows 8.1 erop. (64bit) Ik had gevraagt of mijn broertje regelmatig windows updates uitvoert maar dat doet hij blijkbaar dus niet. Erg handig van hem :/

Alvast bedankt voor de reacties. Als er nog info nodig is hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Youri Wannet
 
Laatst bewerkt:
Beste Manamana bedankt voor je reactie !

Zodra ik op F8 druk kom ik in de bios terecht. Hier kan ik helaas geen optie vinden om hem in veilige modus op te starten. Medion pc's zijn over het algemeen daarin nogal lastig ? :/

In ieder geval alvast bedankt voor de aankomende reacties.

Zojuist geprobeerd de pc op te starten met Shift in gedrukt. Dit werkt ook niet. Verder in de bios nog rond gekeken of ik daar nog iets van USb devices kon aanpassen ofso maar daar kon ik niks over vinden.

Met vriendelijke groet,
Youri Wannet
 
Laatst bewerkt:
Mhh jammer. Probeer te overwegen om enkele dagen terug te gaan met systeemherstel (in veilige modus) als dat kan) . Misschien dat het iets oplost. En het kan niet echt kwaad als je enkele dagen terug gaat.

Alleen als je iets hebt geinstalleerd daarna, dan moet dat even opnieuw doen. Succes maar weer.

Anders even hier neuzen.

http://www.medion.com/be/nl/service/start/

Oh sorry nog even de Nederlandse site. Contact opnemen.

http://www.medion.com/nl/service/contact/
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik ga kijken wat ik kan doen !

Edit: Met een ps2 toetsenbord en muis werkt het maar zodra ik de usb toetsenbord en muis erin doe gooit ie alles eruit en kan ik het syteem weer opnieuw gaan opstarten.

Iemand nog iedeetjes? Windows updates heb ik kunnen uitvoeren maar dit was zonder succes voor het probleem. Drivers heb ik gecheckt maar apparaat beheer geeft aan dat er geen nieuwe drivers zijn..

Met vriendelijke groet,
Youri Wannet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan