toetsenbord(en) reageren niet of slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

dnaleor14

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2010
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een vervelend probleem met ieder toetsenbord wat ik op mijn desktop-computer probeer:
Het toetsenbord reageert niet, of hij reageert zoals het moet :)evil: maar dan helaas van zeer korte duur), en het derde soort gedrag is dat hij blijft hangen (typ bijv. een 'p' en hij blijft een paar regels doorgaan met 'ppppppppppp').
De toetsenborden hebben dit probleem zowel met USB-connector als met die kleine ronde paarse stekker.
Verder: een muis met draad reageert goed, een draadloze muis reageert niet of slecht.

De besturing is Vista en de taal heeft de juiste instelling.

Heeft iemand een :thumb: tip voor mij ?
Hartelijk dank :love:, Dnaleor.
 
Redelijk zwaar probleem, waarschijnlijk is de beste optie Vista opnieuw installeren, maar dat is wat ik zou doen na Helpmij.
 
Redelijk zwaar probleem, waarschijnlijk is de beste optie Vista opnieuw installeren, maar dat is wat ik zou doen na Helpmij.

Een zwaarder kaliber:cool: probleempje dus. Laat ik toch nog maar even een hulp-berichtje afwachten, want ik heb een hoop wat ik, naast Windows, opnieuw moet installeren.
Maar natuurlijk toch (alvast) bedankt !:thumb:
 
Een zwaarder kaliber:cool: probleempje dus. Laat ik toch nog maar even een hulp-berichtje afwachten, want ik heb een hoop wat ik, naast Windows, opnieuw moet installeren.
Maar natuurlijk toch (alvast) bedankt !:thumb:

Ik zou ook nog even wachten op nieuwe meldingen.
 
Kijk even in je apparaatbeheer of je drivers voor toetsenbord nog correct zijn. (eventueel updaten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan