Toetsenbord flipt helemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo,

Het toetsenbord van de pc doet ineens echt heel raar; als ik de pc opstart maakt die zo een raar geluid, en welke toets ik indruk; als ik bijv de W intoets dan komt er een nieuw venster, veel letters doen het niet, CTRL-ALT-DELETE; de pc gaat in stand-by stand, als ik de F intoets komt f5 etc.. Opnieuw opstarten/ kabel van toetsenbord opnieuw erin helpt niet..

Alvast bedankt voot de hulp!

Is er vocht in gekomen? Drinkwaar ofzo?
Daar lijkt het op.

Kijk even in apparatenbeheer en gooi het huidige toetsenbord eruit.
Daarna de pc herstarten. Nu heb je weer een standaard keyboard.

Nee, er is echt geen vocht of dergelijke ingekomen.
Ik heb gedaan wat u zei, en dat hielp niet..

Ik heb eens iets soorgelijks gehad, bij mij lag het aan een toetsencombinatie die ik per ongeluk had ingetypt waardoor het toetsenbord andere instellingen kreeg...
Dus misschien even googlelen hierop?

Als je in apparatenbeheer het toetsenbord hebt verwijderd, dan is de toetscombinatie ongedaan.
immers: je hebt nu een "nieuw" toetsenbord.

Je kunt nog wel even naar landinstellingen kijken.
Start> Configuratiescherm> Landinstellingen> Talen> Details.

Daar moet (standaard) bij toetsenbord ALLEEN staan:
Engels verenigde staten (internationaal).
Alle anderen kun je verwijderen.

Nu hersteld?

Hallo

"Het toetsenbord van de pc doet ineens echt heel raar;" vermoedelijk toch ook merk toetsenbord en p.c. ?

"Opnieuw opstarten/ kabel van toetsenbord opnieuw erin helpt niet.." mocht dit een ps2 keyboard betreffen , dan is het onder spanning in/uitpluggen niet echt gezond , m.a.w. de ideale manier om uw motherboard om zeep te helpen.

Peter

@ VDK_P:

Waar heb jij het nou ineens over ?!
Waar is je opmerking op gebaseerd?

Hallo

2e poging en hopelijk duidelijker:

"Het toetsenbord van de pc doet ineens echt heel raar; als ik de pc opstart maakt die zo een raar geluid, en welke toets ik indruk; als ik bijv de W intoets dan komt er een nieuw venster, veel letters doen het niet, CTRL-ALT-DELETE; de pc gaat in stand-by stand, als ik de F intoets komt f5 etc.. Opnieuw opstarten/ kabel van toetsenbord opnieuw erin helpt niet.."

"Het toetsenbord van de pc doet ineens echt heel raar; als ik de pc opstart ..."

Uit uw vraag kan ik niet echt een merk/typenr van de p.c. of het keyboard halen, ps2 of usb maakt een heel verschil.

"Opnieuw opstarten/ kabel van toetsenbord opnieuw erin helpt niet.."

Mocht dit toetsenbord een ps2 keyboard zijn , kan het uit/inpluggen onder spanning uw motherboard beschadigen.

Een u.s.b. keyboard mag je wel in/uitpluggen onder spanning.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan