killer555
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2006
hallo ik heb een probleempje. ik heb een siemens amilo 1526. het is naar mijns inzien geen landinstelling. want dat zou ik wel herkennen het is ook geen numlock.
het probleem is als volgt als ik
o intype krijg ik OK
k intype krijk ik OK
w intype krijg ik W2
backspace wijzigt hij het teken waar hij achter staat in een \.
hij doet het zowel in kladbok als in word dus geen office instelling. ook bij het inloggen doet hij het al dus het is volgens mij ook geen programmatje wat mee draait want dat zou je het pas merken na het aanmelden ik ga het nog even in veiligmodus proberen maar me moeder beweerde dat al gedaan te hebben en dat het niet werkte.
dus herkent iemand dit en zo ja hoe los ik het op.
ps toetsenbord staat gewoon op VS(internationaal)
thnks vast
veiligmodus doet hij het ook!!!:evil:
heb een usb toestenbord er even aan gehangen deed hij het niet dus deed hij het gewoon goed. alleen een usb toetsenbord is geen optie dus ik wil gewoon dat hij het weer gaat doen. maar een w en een 2 teglijk onder de toets w lijkt mij niet echt een hardware probleem maar het kan aan mij liggen.
ik heb even een overzichtje gemaakt van alle gangbare toetsen dan hebben we het nog niet over functie toetsen en leestekens.
A A
B Bv
C 6c
D D
E Er
F F
G G
H H
I I
J J
K Ok
L L
M M
N N
O Ok
P P
Q Q
R Er
S S
T T
U U
V Bv
W W2
X X
Y Y
Z Z
1 1
2 W2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
8 8
9 9
0 0.
de bovenstaande getallen zijn met de knoppen boven de letters gedaan al doe ik de getallen met het numpad krijg ik.
1 1
2 52
3 3]
4 4
5
6 6c
7 7
8 8
9 9
0 *
Numlock 7
aardig gek dus.
please help!!

het probleem is als volgt als ik
o intype krijg ik OK
k intype krijk ik OK
w intype krijg ik W2
backspace wijzigt hij het teken waar hij achter staat in een \.
hij doet het zowel in kladbok als in word dus geen office instelling. ook bij het inloggen doet hij het al dus het is volgens mij ook geen programmatje wat mee draait want dat zou je het pas merken na het aanmelden ik ga het nog even in veiligmodus proberen maar me moeder beweerde dat al gedaan te hebben en dat het niet werkte.
dus herkent iemand dit en zo ja hoe los ik het op.
ps toetsenbord staat gewoon op VS(internationaal)
thnks vast
veiligmodus doet hij het ook!!!:evil:
heb een usb toestenbord er even aan gehangen deed hij het niet dus deed hij het gewoon goed. alleen een usb toetsenbord is geen optie dus ik wil gewoon dat hij het weer gaat doen. maar een w en een 2 teglijk onder de toets w lijkt mij niet echt een hardware probleem maar het kan aan mij liggen.
ik heb even een overzichtje gemaakt van alle gangbare toetsen dan hebben we het nog niet over functie toetsen en leestekens.
A A
B Bv
C 6c
D D
E Er
F F
G G
H H
I I
J J
K Ok
L L
M M
N N
O Ok
P P
Q Q
R Er
S S
T T
U U
V Bv
W W2
X X
Y Y
Z Z
1 1
2 W2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
8 8
9 9
0 0.
de bovenstaande getallen zijn met de knoppen boven de letters gedaan al doe ik de getallen met het numpad krijg ik.
1 1
2 52
3 3]
4 4
5
6 6c
7 7
8 8
9 9
0 *
Numlock 7
aardig gek dus.