Toetsenbord heeft kuren duur CoD?

• Onderwerp starter Onderwerp starter as1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Beste,
Ik heb afgelopen maand Call of Duty Modern Warfare 2 gekocht en sinds vorige week vertoond mijn toetsenbord kuren

als ik op "s" druk krijg ik "ß" als ik op de windows toets druk krijg ik windows media center enzv. dit doet ie op willekeurige momenten.

Verder bestuur ik de game met Logitech G13 Advanced Gameboard dat het signaal als een signaal van het toetsenbord doorgeeft, daardoor werkt dat dan ook niet meer.

Systeem:
Windows 7 home premium
Logitech Media Keyboard 600
Logitech G13 Advanced Gameboard

Weet iemand een oplossing hiervoor?

AS1

juiste drivers geinstalleerd? staan de landsinstellingen nog juist na het installeren van de drivers?

ook bij je gewoon toetsenbord moet je een cd gekregen hebben met software, anders zou je die mediaknoppen enzo niet kunnen gebruiken + alle USB-apparaten hebben drivers. misschien dat windows die zelfs installeert voor jou (windows 7) en daardoor de verkeerde heeft geinstalleerd. dit kan leiden tot het probleem dat jij hebt.

hier de drivers enzo van je gewoon toetsenbord.

Sorry ik was ff scheef aan het doen

het gewone toetenbord had geen drivers (of ze zaten in het programma) maar er zat wel een programma bij (Logitech SetPoint)

en voor de G13 heb ik alle drivers al geinstalleerd

(sorry dat ik zo onduidelijk was)

kijk eens bij het configuratiescherm of de landsinstellingen juist staan? (nederlands-nederland zou het bij jullie moeten zijn)

ja die basis dingen weet ik allemaal wel, ik ben ver gevorderd in PC's maar ik kon nietx vinden voor dit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan