toetsenbord in muispoort en muis in toesenbordpoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark6665

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Hallo iedereen,

Ik heb net een pc hier gerepareerd maar toen ik hem op wou starten deden de muis en het toetsen bord het niet. Dus ik ging een beetje uit proberen en het kwam er op neer dat als ik de muis in de toetsenbordpoort en het toetsenbord in de muis poort deed dat dat werkte. Hoe kan dat en/of hoe zou ik dit kunnen verhelpen??
(Ik heb al de bios instellingen naar default gezet en configuratie gereset, alleen toetsenbord geprobeerd, in configuratie scherm gekeken bij hardware ook heb ik in het configuratie scherm bij toetsenbord en muis gekeken).
Ik heb al een stuk of 10x de comp gereboot ik weet het niet meer

Groeten en alvast bedankt Mark6665

Misschien een rare vraag maar kijk je naar de kleuren van de aansluitingen of naar het plaatje dat erbij staat????? ( tekentje in metalen plaatje)

Als je dan het plaatje eventjes vergeet, dan is groen voor de muis en paars voor het toetsenbord. Als dit andersom is zou ik bijna gaan denken dat de aansluitingen in de pc omgedraait zitten....maar dat is wel heel erg sterk!

Misschien een rare vraag maar kijk je naar de kleuren van de aansluitingen of naar het plaatje dat erbij staat????? ( tekentje in metalen plaatje)

Als je dan het plaatje eventjes vergeet, dan is groen voor de muis en paars voor het toetsenbord. Als dit andersom is zou ik bijna gaan denken dat de aansluitingen in de pc omgedraait zitten....maar dat is wel heel erg sterk!

Hey dutchdavid,
Ik ben systeem beheerder in opleiding en ben bezig met mijn stage dus ik weet veel van computers af;) . Maar paars in paars en groen groen werkt nie maar paars groen en groenpaars wel. Het kan aan het moederboord liggen maar als het klopt heeft het eerst wel goed gewerkt:confused: . Dus ik begrijp er niets van.

Wist natuurlijk niet dat je de opleiding tot systeembeheerder volgt of dat je eventueel een leek was ;)

Ik snap er dan ook niet meer van, zeker niet als het eerst wel gewerkt heeft...

Wist natuurlijk niet dat je de opleiding tot systeembeheerder volgt of dat je eventueel een leek was ;)

Ik snap er dan ook niet meer van, zeker niet als het eerst wel gewerkt heeft...

ok ik snap:p:p ok nou iig bedank en ik ga mijn collega's nog maar een keer aande tand voele kijke of zei wat meer weten:P:P

Ik weet het nog steeds niet wat het is. De vraag die ik nu ga stelle is vast heel heel blond.
Mare zijn er geen scripts of andere bestanden die die instellingen of wat dan ook kunnen veranderen aan de instellingen van die poorten?? Als dat ook al niet kan dan weet ik het niet meer hoor en dan laat ik het lekker zo:P

en als je bios gaan flashen wel zeker van zijn dat je het goed doet anders heb je probleempje e kun je hier weer een vraag posten :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan