toetsenbord instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxpetxx

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2009
hallo,
ik heb een klein toetsenbord probleempje
heb een dell insperion 1525 met een duits toetsen bord heb alle duitse talen die ik kon kiezen al geprobeert maar werkt niet goed ik heb een foto gemaakt van het toetsenbord
ik hoop dat deze duidelijk genoeg is
groetjes pet

IMAG0028.jpg

Ik weet niet echt wat je bedoeld met een klein toetsenbord probleem. werken de toetsen niet? of als je een letter aan slaat komt er een andere letter op het scherm?

Dit toetsenbord ziet er aardig uit als een Verenigde Staten(internationaal) layout.

Misschien kan je dat een keer als layout kiezen en werkt het wel als dat je probleem is.

Dit toetsenbord ziet er aardig uit als een Verenigde Staten(internationaal) layout.
/QUOTE]

Niet goed gekeken...

Dit is een Duits QWERTZUIOP toetsenbord... US is QWERTYUIOP

Je moet niet de taal kiezen maar de toetsenbord indeling....
In Nederland is de taal meestal NL maar het toetsenbord US- Int

Ik weet niet echt wat je bedoeld met een klein toetsenbord probleem. werken de toetsen niet? of als je een letter aan slaat komt er een andere letter op het scherm?

Misschien kan je dat een keer als layout kiezen en werkt het wel als dat je probleem is.

sommige toetsen kloppen niet als ik ze aanslaa
@ werkt niet en naast de enter toets zitten ook nog andere toetsen lijken mij duitse letters
oja en de z toets zit op de plek van de y en de y op de plaats van de z als ik internationaal toetsen bord kies is het ook niet goed
groetjes pet

/QUOTE]

Niet goed gekeken...

Dit is een Duits QWERTZUIOP toetsenbord... US is QWERTYUIOP

Je moet niet de taal kiezen maar de toetsenbord indeling....
In Nederland is de taal meestal NL maar het toetsenbord US- Int

hallo
welke toetsenbord indeling moet ik hebben dan
heb er al een aantal geprobeerd maar helaas
groetjes pet

Bij Configuratiescherm > landinstellingen > talen > details > toevoegen > toetsenbord/IME kiezen voor Duits

Laatst bewerkt:
Nou daar was ik echt nooit achter gekomen. gelukkig heb je het zelf kunnen vinden!

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan