toetsenbord instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo, heb vandaag in Duitsland bij Mediamarkt een nieuwe MS wiresless optical toetsenbord met optical muis gekocht, er zijn wel enkele toetsen anders, maar dat went wel, nu heb ik wel een probleempje.................als ik nl de z typ, dan verschijnt er een y,
ik heb via Configuratiescherm -> Land instellingen -> Details -> Toevoegen, Duits toegevoegd, er staat dus:

ScreenShot008.jpg

is dit de juiste instelling of.................moet ik toch iets anders kiezen ?
bvd,

jobo

nederlands

hallo jobo,zo goed als ik weet moet je hem op nederlands en verenigde staten internationaal in stellen

forum

hallo jobo nog een keer terug ,je kunt ook op het forum gaan naar handleidingen en dan bij de zoekmachine intypen toetsenbord de rest spreekt voor zich

hallo jobo,zo goed als ik weet moet je hem op nederlands en verenigde staten internationaal in stellen

dat is bij een nederlamds toetsenbord, maar zoals ik schreef heb ik een duitse indeling..........dus ned/vs int werkt niet.

De standaard invoertaal zou ik idd op Nederlands zetten.

Welk toetsenbord je wilt gebruiken is een persoonlijke voorkeur, maar het lijkt mij wel gemakkelijk dat het physieke toetsenbord overeenkomt met het getypte. (Duits dus.)

Nog beter (Persoonlijk) een gewoon qwerty toetsenbord aansluiten en amerikaans instellen.

het toetsenbord (QWERTY) heeft een Duitse indeling, sommige toetsen staan dus anders, zoals de Z en de Y, ook zijn er div toetsen bij zoals ä/ö, had dus gekozen voor Duits/Duits, ipv Nederlands/VS internationaal, maar de andere talen stonden er nog bij, deze nu verwijderd en alles is nu ok, alleen even wennen dat sommige toetsen (Z-Y-? ed) op andere plaats staan.

Hoi Jobo

Mooi dat e.e.a. opgelost is. Zou je je vraag als opgelost kunnen aanmerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan