toetsenbord is in de waar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Berichten
115
wie kan mij hiermee helpen,
sinds gisteren is mij toetsenbord in de waar. ik gebruik Incredimail
en als ik een e-mail aan het type ben,en ik wil de vraagteken krijg ik de is (=)
als ik de euro teken wil krijg ik 1/2 .en als ik de & teken wil krijg ik de lage streep ( _ )
maar het gebeurt alleen bij Incredimail. bij andere type velden niet b.v. in Wordpad of Microsoft Office niet
ik heb Windows 7 . alvast bedankt
 
Druk een in Incredimail tegelijkertijd op CTRL en Shift, dan zou het opgelost moeten zijn. (dit is namelijk de sneltoets om die symbolen om te gooien)
 
@Kipje: Dat lijkt me niet de oplossing, gegeven het verhaal over Word etc.
@topic-starter: Uit een oud topic, hopelijk vindt je hetzelfde (of vergelijkbare optie) ook terug in de huidige versie van Incredimail:
Nou mensen, gevonden hoor:
Bij incredimail naar
Hulpmiddelen -> Opties -> tabblad Taal
Dan naar toetsenbordtaal en daar Engels (usa) selekteren.

Tijs.
 
Bij mij incredimail --------> taal ---------> staat er geen Engels (usa) :rolleyes:

Druk een in Incredimail tegelijkertijd op CTRL en Shift, dan zou het opgelost moeten zijn. (dit is namelijk de sneltoets om die symbolen om te gooien)
 
Oplossing: hier
Uitvinken van de koppeling van taal met de keyboardindeling (in NL gebruiken we Verenigde Staten (Internationaal) toetsenbord-indeling, niet de Nederland keyboardindeling).
Dus we willen wel een nederlandstalige Incredimail, maar niet de Nederland toetsenbordindeling erbij...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan