Toetsenbord kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quarry

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2006
Berichten
47
Hallo,

Ik heb een draadloos toetsenbord/muiscombinatie van Logitech. Het spul doet het al 1,5 jaar en ik heb nooit problemen gehad.
Sinds een week of 2 werkt het toetsenbord niet meer goed, soms doet hij het 3 uur wel, maar daarna weer slecht, er worden aanslagen overgeslagen of caps lock springt plotseling aan, zeer vervelend allemaal.
Ik zit nu met een ander toetsenbord te typen en dit gaat perfect, het ligt dus zeker aan het toetsenbord, ook niet aan de aansluiting op het moederbord, dit is dezelfde namelijk.
Weet iemand iets wat ik hierop kan doen? De batterijen zijn overigens echt niet op en er is sinds de aankoop niets aan de setting op mijn bureau veranderd.
 
Probeer je ontvanger zo dicht mogelijk bij het toetsenbord te leggen.
Staan er in de buurt van het toetsenbord en/of ontvanger telefoons? (dect of mobiel)
 
Er staan geen telefoons in de buurt, ik heb er een paar toetsen uitgewipt, maar het enige vuil wat erin zit ligt echt tussen de toetsen, no way dat dat in de contactjes kan komen.
 
Hier nog een voorbeeld, ik zat gisteren lekker te typen toen het opeens weer mis ging, na 10 minuten vol ergernis had ik genoeg energie gekregen om naar de zolder te lopen en een ander toetsenbord te pakken, toen ik terugkwam deed mijn normale toetsenbord het serieus echt weer perfect.
Zeer storend dus, heeft niemand tips? Anders mail ik wel even naar Logitech...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan