toetsenbord kapot!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerry01

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Hallo,

Ik ben een beetje veel aan het gamen en nu is onlangs het rubbertje onder de muistoets kapot gegaan. Geen probleem. Deze heb ik gewoon omgewisselt met de cd driver open toets. Maar nu begginen rubbertjes van mijn toetsenbord te scheuren. Hoe kan ik deze goedkoop vervangen zonder de toetsen zelf te vervangen. Dat kost namelijk bijna 30 tot 40 euro en aangezien ik een kind ben is dat een beetje duur.
Zeg alsjeblieft geen google want ik heb al gegoogled.

Alvast bedankt!

Bedoel je de rubberen pootjes onder je toetsenbord of bedoel je iets anders ?
Bij bijv Mediamarkt of Saturn heb je al toetsenborden voor minder dan 10 euro.

Groeten Marcel

Ja ik boedeol idd die rubberen pootjes onder de toetsen.

En ja ik weet dat extern toetsenborden goedkoop zijn maar ik heb al een extern toetsenbord. Maar ja ik heb geen laptop gekocht om er vervolgens een extern toetsenbord aan te hangen

Aha, ik had niet begrepen dat het om een laptop ging.
Als je er weinig of geen geld aan wilt/kunt spenderen dan houd het een beetje op.
Je moet gewoon een vervangend toetsenbord vinden voor jouw laptop.
Wat voor merk en type is het precies ?
Zit er geen garantie meer op ?

Groeten Marcel

Nee er is geen garantie meer. Het gaat om een Dell insiron 1750 en is zo'n 4 a 5 jaar oud.

Het enige wat je dan kan doen is een sloop-laptop te pakken zien te krijgen van iemand, gratis.
Anders blijft het knoppen omwisselen.

Groeten Marcel

Allemaal bedankt maar ik denk toch dat ik dan maar eens moet gaan sparen voor een nieuwe.

@VDK_P
De toetsenborden die goedkoop zijn op ebay zijn geen USA maar Gurman of Greeks. En de meeste zijn niet nieuw maar herstelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan