Toetsenbord laptop gaat plots niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter JDB7
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JDB7

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Ik heb de laatste tijd het probleem op mijn laptop dat mijn toetsebord niet meer werkt soms al bij het opstarten, waar je u passwoord moet ingeven als gebruiker, en lukt dit dan wel, dan kan ik maar enkele minuten typen op mijn laptop (internet en andere), en plots stop mijn toetsebord en reageerd hij niet meer muis werkt wel nog, iemand een idee wat er kan aan gedaan worden.

Alvast bedankt

Kabelbreuk wellicht. In dat geval moet de kabel, of mogelijkerwijs het toetsenbord + kabel worden vervangen.

Probeer eens een ander toetsenbord, doet dit probleem zich daar niet mee voort dan simpelweg het toetsenbord vervangen. Als je geen reserve hebt kan je bij de Action voor nog geen €4,- een toetsenbord halen. Wanneer dit het probleem oplost kan je altijd wanneer je dat nodig vind nog een duurder bord aanschaffen.

Probeer eens een ander toetsenbord, doet dit probleem zich daar niet mee voort dan simpelweg het toetsenbord vervangen. Als je geen reserve hebt kan je bij de Action voor nog geen €4,- een toetsenbord halen. Wanneer dit het probleem oplost kan je altijd wanneer je dat nodig vind nog een duurder bord aanschaffen.

Het probleem is dat het een laptop is maar ik kan inderdaad eens een ander toetsenbord aan sluiten voor te kijken of het probleem daar ligt.

Hallo

Controleer of het keyboard wel permanent werkt in de b.i.o.s.

Zo weet je meteen of het een hardware of software probleem is.

Jammer genoeg geen vermelding merk/typenr/ouderdom van deze "mijn laptop ".

Peter

Hallo

Controleer of het keyboard wel permanent werkt in de b.i.o.s.

Zo weet je meteen of het een hardware of software probleem is.

Jammer genoeg geen vermelding merk/typenr/ouderdom van deze "mijn laptop ".

Peter

Medion, Akoya E6214 MD98330 uit garantie meer dan 2 jaar oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan