toetsenbord map voor 7"

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik zit me helemaal scheel te zoeken maar bestaat er ook een table Etui inclusief Keyboard voor 7inch tablets?
en zo ja waar kan je die verkrijgen?

ja ongeveer
alleen is dit een 10inch ding die je kan aanpassen voor een 7inch
ik heb de zelfde dus zo eentje zoek ik niet.

overigens is het weer zon lekkere onbekende webshop die ik met 50/50 zal moeten vertrouwen...

heb je er lang naar moeten zoeken?

en hebben ze zoiets niet bij een bekende webshop?

Laatst bewerkt:
Ook te verkrijgen bij een wat bekendere webshop/winkel, namelijk Intertoys: klik!

Zo op het oog lijkt het precies dezelfde hoes als die vanschagen voorstelde. Alleen ruim twee keer zo duur....
De hoes is prima (beschermt goed), maar over het nut van het toetsenbord valt te twijfelen. Het blijft toch een erg klein toetsenbord, alleen makkelijk te bedienen door een kind met dunne vingers.

Ik heb zelf zo'n Qware tablet met hoes/toetsenbord gekocht, maar het tablet bleek toch speelgoed te zijn: traag, reageerde niet altijd goed/snel.
Intussen ligt dat Qware tablet stof te vergaren, nadat ik een Nexus 7 heb gekocht. Die werkt tenminste zoals een tablet moet werken.

Over het toetsenbord: ja, op zich werkt zo'n toetsenbord wel (ervan uitgaand dat op jouw tablet ook een mini-usb-aansluiting aanwezig is!), maar de toetsen van een 7 inch toetsenbord zijn erg klein en niet goed (lees: blind typen) te bedienen met de vingers van een volwassen vent.
Op mijn Nexus 7 maak ik enkel nog gebruik van het virtuele toetsenbord. Voor het typen van langere teksten ga ik toch liever achter mijn desktop zitten.

tjah.
maar ja goed soms heb je gewoon even geen keus en ben je blij dat je een toetsenbord hebt, als je bijvoorbeeld in een vergadering zit. overigens vind ik het allemaal wel meevallen. het is allemaal net even iets kleiner maar het is altijd beter dan het lopen tikken op cje scherm. ik vind het zo irritant die touch screens. want dat typen blijft een ellende vind ik

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan