toetsenbord meerdere letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

bradleyverlaan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2011
hallo, op mijn laptop als ik een m of een k intyp krijg ik mk en op s of w krijg ik sw g en r ook hoe fix ik dit want het is heel irritant voor het werk ?

nou,
dat probleem kan in de drivers liggen, kan in de taalinstellingen liggen.
Eerst proberen in control panel de toetsenbor layout naar verenigde staten internationaal te wijzigen, anders nieuwe drivers zoeken voor je toetsenbord!

hoe kan het dat dit zomaar ineens aan de drivers ligt? Ik heb een vergelijkbaar probleem...

"vergelijkbaar" wat houdt dat in? Miss. is het een 4us, heb je virussoftware, en wat zijn jullie laatste "bijzondere" activiteiten(op gebied van downloaden en installeren)?

Zie 2 forums hieronder bij hardware toetsenbord. als het een 4us is kan essentials het niet vinden

sorry niet goed gelezen, recent niets geinstalleerd/gedownload. altijd erg voorzichtig hiermee

heeft een van jullie tweeen een dualboot, een windows herstelpunt voor het probleem, of de mogelijkheid wondow opniew te installeren/of heeft dat al gedaan?

windows systeemherstel naar 5 dagen geleden al gedaan. Evenals toetsenborddrivers de-installeren met nieuwe opstart, werkt beide niet.. Probeer nu: volledige backup en terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Sorry dat ik het eigenlijk zo laat vraag, want wat heel belangrijk is, maar waarvan ik vanuit ben gegaan dat het zo is...
Wat ik nog niet weet, is of de fouten in vaste vormen te zien zijn.
1 Is het altijd zo? of is het soms? of alleen bij bepaalde programma's (alleen word ofzo)
2 En is het een vaste fout, bijv altijd wordt de K een mk, of...
3 Zijn het alle letters alleen, of alle toetsen op het keyboard zoals de nummers en zo?

het is altijd zo, bij alle programma'"s zelfs bij het inloggen bij opstarten.
het is een vaste fout, steeds dezelfde combinaties.
Het zijn ook tekens als: 3, -, 0.

Inmiddels ook systeemherstel NAAR 5 DAGEN GELEDEN: GEEN EFFECT> Tenslotte back-up gemaakt en teruggezet naar fabrieksinstellingen: geen effect. Dus is het een hardwareprobleem, aangeboden ter reparatie.
Hiermee einde vraag voor mij, dank voor de suggesties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan