toetsenbord muis verlengen met netwerk kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
ik heb en PS2 verleng kabel dorgeknipt, en hier wil ik netwerk kabel tusen zetten, nu wil ik maximal 4 aders die hier voor dodig zijn gebruiken, voor toesenbord en muis .

welke zijn dit, ik ben al aan het zoeken. en proberen, mar het werkt niet, en het zou wel moeten werken, op 13 meter ongever

Laatst bewerkt:
Je wilt 4 aders uit de utp kabel gaan gebruiken? nou neem gewoon 4 kleuren en schrijf op waar je ze links op de door geknipte kabel aansluit, en dat doe je rechts ook.

Welke aders op de ps2 kabel precies waar voor zijn, weet ik niet.

grtjs jjw

Je wilt 4 aders uit de utp kabel gaan gebruiken? nou neem gewoon 4 kleuren en schrijf op waar je ze links op de door geknipte kabel aansluit, en dat doe je rechts ook.

Welke aders op de ps2 kabel precies waar voor zijn, weet ik niet.

grtjs jjw

ja, zo slim was ik ook nog wel. maar het gaan om welke draden daarvan nodig zijn, van die ps2. er zitten 6 draden, maar ik weet dat er 4 is wat nodig voor muis/toetsenbord is.

maar welke 4 kleuren voor toetsenbord, en dus welke 4 kleuren voor de muis.
of ik moet het schema van dat ps2 stekkertje hebben, van welke er nodig zijn voor toetsenbord en voor de muis, dan meet ik het door, welke kleuren het zijn.

de muis werkt nu, maar nu alleen nog een toetsenbord.
ik heb nu nog maar 2 aders over, om dat ik ze nu allemaal in gebruik heb, daarom wil ik weten welke hier echt nodig voor zijn. dat ik de andere 4 vooor het toetsenbord ook kan gebruiken op die zelfde netwerk kabel.

ik heb de muis nu voor elkaar, met 4 draden, ik heb geprobeert welke draden er niet nodig waren en juist wel.
wanneer ik de doorgeknipte PS2 verleng hierop zet voor het toetsenbord start er niks op. verwijder ik die stekker uit de PS2 contra dan start de pc wel door.

de 4 adrigen, werken wel als ik die draden zonder netwerkkabel aan elkaar knoop. maar wel gertest op andere pc, maar daar werkte he twel

zou het kunnen komen omdat het getwist zit door elkaar gedraaide kabel. of stoord het op de kabel van de muis, die door die zelfde netwerkkabel loopt.
of is de lengte voor toetsenbord te lang. muis werrkt wel.

Laatst bewerkt:
ja, zo slim was ik ook nog wel. maar het gaan om welke draden daarvan nodig zijn, van die ps2. er zitten 6 draden, maar ik weet dat er 4 is wat nodig voor muis/toetsenbord is.

maar welke 4 kleuren voor toetsenbord, en dus welke 4 kleuren voor de muis.
of ik moet het schema van dat ps2 stekkertje hebben, van welke er nodig zijn voor toetsenbord en voor de muis, dan meet ik het door, welke kleuren het zijn.

de muis werkt nu, maar nu alleen nog een toetsenbord.
ik heb nu nog maar 2 aders over, om dat ik ze nu allemaal in gebruik heb, daarom wil ik weten welke hier echt nodig voor zijn. dat ik de andere 4 vooor het toetsenbord ook kan gebruiken op die zelfde netwerk kabel.

ik heb de muis nu voor elkaar, met 4 draden, ik heb geprobeert welke draden er niet nodig waren en juist wel.
wanneer ik de doorgeknipte PS2 verleng hierop zet voor het toetsenbord start er niks op. verwijder ik die stekker uit de PS2 contra dan start de pc wel door.

de 4 adrigen, werken wel als ik die draden zonder netwerkkabel aan elkaar knoop. maar wel gertest op andere pc, maar daar werkte he twel

zou het kunnen komen omdat het getwist zit door elkaar gedraaide kabel. of stoord het op de kabel van de muis, die door die zelfde netwerkkabel loopt.
of is de lengte voor toetsenbord te lang. muis werrkt wel.

het is gelukt, ik heb 2 dradern van de 6 weg gedaan, en blijfven proberen of de musi nog werkte. en dit zelfde ook met toetsenbord.

wat het probleem nou was dat ik eerst geen musi hat en geen toestenbord, dat het niet werkte via die netwerk kabel weet ik ook niet
denk dat die kabel in de crulllll czat. en daardoor geen goejev verbinding hat
niet alle kabels die ik gestript har waren evenlang. die kleuren bedoel ik he.

maar nu werkt het dus wel. opnieuw gestript. en alle kleuren evenlang.:)

HET WERKT GEOOON NU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan