toetsenbord/muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

rita couvreur

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Mijn toetsenbord werk niet meer. Ik moet hem iedere keer activeren met mijn muis als ik aan het typen ben. Eerst had ik een draadloos toetsenbord met bijbehorende muis(logitech) en die werkte ook niet dus kocht ik maar een nieuwe met draad en ook weer een muis met draad. Maar nog steeds heb ik hetzelfde probleem: na intypen van 4 tekens moet ik het toetsenbord weer activeren met de muis. De muis schiet ook in een soort slaapstand als ik bijvoorbeeld wil afsluiten dan moet ikhet heel snel doen want dan is het beeld (afsluiten opnieuwopstarten) al weer weg. Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik windows XP. Heb het stuurprogramma van de logitech gedownload(geen resultaat) en het nieuwe toetsen bord geinstalleerd met bijbehorende software. Wie weet een oplossing?

groet,
Rita

Verwijder in Apparaatbeheer bij Muizen en andere aanwijs apparatuur ,de de daar aan wezige muizen eens, en start nieuw op

Ook bij Toetsenborden

Rita, is dit het vervolg op deze thread. Zou je die als opgelost willen zetten?

Edit, die bedoel ik niet maar is blijkbaar ook opgelost.

Laatst bewerkt:
toetsenbord

alles verwijderd maar is nog steeds niet opgelost......zou dit ook te maken kunnen hebben met de wireless zero conf?

Rita

ps
antw wat kort ivm toetsenbord

Rita zou je die link van mij hierboven willen aanklikken en de topics die opgelost zijn ook als opgelost willen zetten? Dan krijgen we een beter beeld.
Nu heb ik het idee dat er totaal niets loopt bij je en zo'n lastige muis en toetsenbord lijkt me al erg genoeg.

re

heb de link geopend en vragen als opgelost aangegeven........toetsenbord valt nog steeds
uit......lijkt alsof de stroom uitvalt......blauwe balk wordt licht blauw......moet hem activeren
met muis...na 3 letters

Rita

In Apparaatbeheer gele vraagtekens?
Lijkt wel een conflikt te zijn.

toetsenbord

nog steeds een conflict met toetsenbord.....draadloos toetsenbord weggehaald eentje met draad aangesloten maar het probleem blijft bestaan. Er staan bij apparaatbeheer geen conflicten aangegeven (gele vraagtekentjes).De energie valt weg en moet ik activeren met de muis. Er valt nauwelijks iets in te typen of af te sluiten. Het probleem is ontstaan nadat ik een nieuw modem heb gekregen van de provider. Ik gebruik draadloos internet via een router....(overigens typ ik dit op de laptop want ik kan niet meer vooruit op pc). ben een beetje ten einde raad kan mijn pc niet meer gebruiken op die manier...

Rita COuvreur

toetsenbord

hallo allemaal,

nog steeds is er een probleem met mijn toetsenbord van de pc. Nu heb ik ontdekt dat hij wel werkt als ik de internetverbinding (draadloos) eruit haal. Er is dus een conflict met het draadloze systeem. Het toetsenbord is gewoon met draad. Heeft iemand een tip wat ik nu nog kan doen? Ik heb wel een draadloze muis. Overigens bestaat dit conflict sinds ik een nieuw modem heb van mijn provider daarvoor was er geen enkel probleem...Moet ik de provider bellen?

Groet,
Rita

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan