Toetsenbord omschakelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Hallo,

Ik heb een draadloos toetsenbord en een bijbehorende draadloze muis op de USB poort.
Nu wil ik voor mijn dochter tbv de typcursus een ander (bedraad) toetsenbord aansluiten op de ronde poort achter op de PC.
Hoe kan ik op de pc instellen dat ik ipv het USB toetsenbord op het andere toestenbord wil overschakelen?

Alvast bedankt.
Groetjes.

2 toetsenborden tegelijk is ook niet echt ideaal, volgens kan windows daar niet goed mee omgaan.

Als ik dan de USB plug eruit trek, moet er dan niet automatisch omgeschakeld worden op het andere toetsenbord? Dit gebeurt bij mij niet.

Als je een ps/2 toetsenbord aansluit moet je wel opnieuw opstarten. Ps/2 is niet hotplugable zoals usb.

Hoi,

Hoe het kan, kan het maar bij mij werken onder WinXP twee toetsenborden.
- DiNovo desktopset met usb-dongle
- Gewoon toetsenbord op PS2

Eigenlijk heb ik dat bekabelde maar voor één ding .... :p
als m'n pc in standby staat, werkt noch de muis, noch een druk op een toets van de DiNovo om hem daaruit te halen. En het vaste wel.
Maar bovendien werken beide ook (bijvoorbeeld als ik dit zit te typen).

Dus wellicht dat dat bij jou ook werkt.
Zoals gezegd: als je het ps2 toetsenbord aansluit dan wel opnieuw starten de eerste keer. Daarna kan je hem 'gewoon' laten zitten.

Allen bedankt.

Het is inmiddels gelukt om beide toetsenborden aan de praat te krjigen. Wel moet er (inderdaad) telkens tussendoor opnieuw de PC worden opgestart.

Groet,
Pieter-Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan