toetsenbord onder windows7

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik krijg nu heel andere tekens in plaatas van vraagteken bijvoorbeeld het is-teken.
vroeger onder oude versies kon ik dat makkelijk veranderen, er stond een icoontje op de taakbalk. dat is er neit meer en als ik toetsenbord zoek via zoeken, dan krijg ik allleen scherm met snelheden van aanslagen en zo.
hoe kan ik dit oplossen?

ik heb dat scherm gevonden. net als vroeger de verwarring tussen vs en nederland. volgens mij staat alles goed, maar er verandert niets.
wat nu?

toetsenbord kon ik daar instellen, taal vind ik niet (windows7 he).
maar sinds toetsenbord is veranderd door mij, krijg ik nog steeds verkeerde tekens...

Plaatje
Toetsenbord&Taal.jpg
configscherm>Land en Taal
Klik op de tab toetsenborden en talen
klik op toetsenborden wijzigen en kij naar bovenstaand plaatje

Laatst bewerkt:
Had ik net mijn netbookje waarop 7 draait opgestart om een plaatje te maken en te posten, hoor ik op mijn desktop een mail binnenkomen................ idd. die van het bericht hierboven ;) :D

Sorry gast0225,ik was toch bezig dus dacht laat ik het maar even verduidelijken.

Da's het voordeel van werken met 7 ipv zoals ik met een good old oldie als Vista ;) :D

beide heren, dank!
ik waardeer dit wel, het leidt ook tot betere resultaten. ik heb wel eens vragen gesteld waar ik niet het antwoord op kreeg dat ik zocht omdat zich slechts een persoon ermee bemoeide. En als die er niet uitkwam was er niemand meer die mij verder kon helpen.
dank dus!

ik ben er nog niet helemaal uit.
in WORD gaat het goed, maar hier niet. vraagteken wordt = bijvoorbeeld, en ook in msn dezelfde fout.
en nu=

Mag ik een gokje wagen? Jij drukt af en toe per ongeluk op de Ctrl-Shift (zie bericht van Crash) waardoor jouw toetsenbordinstelling eigenlijk continue verandert.

Type hier eens een paar leestekens. Gaat het fout druk dan Ctrl-Shift en typ nog een keer diezelfde tekens. Ik ben er bijna van overtuigd dat het dan weer goed gaat.

;:= ;:=; ;;= ;:=;:= aantal keren Crl-Shift ingedrukt, ziehier het resultaat van het indrukken van toetsen met punt, komma en slash.
en nu===== (vraagtekens dus)

Je moet ze ook maar 1x indrukken als het fout staat, niet een aantal keren.

;:= ;:= ;:= iedere keer een keer ingedrukt, geen effect dus!

Dan moet ik helaas passen, tenzij jij een andere functie aan één van die twee toetsen hebt toegekend, dan werkt de opdracht idd. niet.
Kijk na 1x indrukken eens in het configscherm (zie hierboven) of er wat veranderd is. Check dit na weer 1x beide toetsen indrukken. Verandert er niets, dan werken die toetsaanslagen dus niet en heb je er weer een 'uitdaging' bij.

jammer, misschien dat iemand anders het weet.

Als ik het goed begrijp heb je het alleen op websites waar je iets moet invullen of tekst neerzetten?

ik heb intussen een poging tot systeemherstel gedaan, maar die lijkt mislukt. ik stelde daar al een andere vraag over hier op helpmij.
intussen is het toetsenbord weer als vanouds. daardoor? ik weet het niet... wel was het zo dat ik voordien in Word wel het oude toetsenbord kreeg en elders, zoals hier- het verkeerde ? >> =
ik vraag mij af wat hier aan de hand zou kunnen zijn. jij enig idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan