Toetsenbord onzin

Status
Niet open voor verdere reacties.

morderx

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Dus.. als ik mijn spel (maplestory) speel, dan gaat alles goed.
Tot op een gegeven moment mijn toetsenbord wazig doet..

Ik kan dus niet meer op enter drukken om te typen, en zinnen sturen lukt ook niet.
als ik op enter druk word tevens mijn spel geminimaliseerd.. Erg hinderlijk aangezien je ook moet praten in dit spel..

Kan iemand mij helpen ?

Dus.. als ik mijn spel (maplestory) speel, dan gaat alles goed.
Tot op een gegeven moment mijn toetsenbord wazig doet..

Ik kan dus niet meer op enter drukken om te typen, en zinnen sturen lukt ook niet.
als ik op enter druk word tevens mijn spel geminimaliseerd.. Erg hinderlijk aangezien je ook moet praten in dit spel..

Kan iemand mij helpen ?

Mijn zoon heeft precies het zelfde probleem met zijn computer en MapleStory, ben al de hele dag bezig te proberen dit te herstellen:shocked:
Dacht eerst dat het aan het toestenbord lag, maar ook na het aansluiten van een ander toetsenbord blijft het probleem optreden:confused:, dat wil zeggen... na ca. 1 uur spelen slaat het toetsenbord ineens op hol en gaat er niets meer, behalve dan een reboot van de pc.

Nu zijn mijn vriend vandaag dat het misschien wel eens aan een screensaver kan liggen, Aquarium om precies te zijn. Volgens hem zou het ermee te maken kunnen hebben dat de screensaver het niet "ziet" dat de pc op dat moment in gebruik is en hierdoor in de "slaapstand" terecht komt, of zoiets.

Iemand een idee of dit mogelijk is?

Mischien is het dan tog een probleem met het spel zelf ? want sinds de laatste update heb ik er last van gehad.:confused:

Zou best wel eens kunnen want ook hij heeft sinds de laatste Patch dit probleem.

Heb gisteren MapleStory er helemaal afgegooid, en ook alles uit de registry van MapleStroy verwijdert en het toen opnieuw gedownload en geinstalleerd. Totzover is het probleem daarna niet meer opgetreden, maar ben er nog niet helemaal zeker van.

Misschien toch de moeite van het proberen waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan