Toetsenbord op de epad werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickvanloon

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Hallo allemaal,

Ongeveer een jaar terug heb ik een epad (een android tablet) gekocht. Aan de zijkant zit een usb-aansluiting waar je een usb toetsenbord op aan kunt sluiten, je moet het toetsenbord dan activeren met een standaard ingebouwde app. Helaas maakt het toetsenbord geen contact meer met de epad al deed hij dit wel altijd.

Het kan niet aan de toetsenbord(en) liggen want die werken prima op de pc en ook niet aan de usb uitgang want die maakt wel contact met de usbkabel naar de computer.

Alvast bedankt!
Nick van Loon

Driver probleem. Indien je usb van je epad gewoon werkt moet je toch gaan denken aan de drivers. Probeer is een toetsenbord waarop staat aangegeven dat hij geschikt is voor android, doet hij het dan ligt het aan het andere toetsenbord. Doet hij het niet dan ligt het aan de epad.

Zo en zo zijn epads drama.

Bedankt voor je reactie maar ik gebruik een toetsenbord dat erbij geleverd werd en dat heeft altijd gewerkt. Dus ik zou niet weten wat er mis mee is opeens. Weet je misschien waar ik een stuurprogramma zou kunnen downloaden ofzo?

Nick van Loon

Ik vind trouwens dat epads geen dramas zijn hoor, het enige wat niet werkt is het usb toetsenbord en ik heb hem al een jaar dus.. :p

Laatst bewerkt:
Ik heb het al gevonden, schijnbaar was mijn systeem geroot en moest superuser geupdate worden, nu werkt alles weer perfect :D

Nickvanloon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan