Toetsenbord piept bij letter/cijfer aanslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark2003

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Hallo ik heb een Toshiba laptop. Ik heb het volgende probleem. Als ik een willekeurige toets op het keyboard aansla hoor ik alleen een piep maar de letter of cijfer verschijnt niet in beeld. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Bedankt alvast, Mark

Hallo ik heb een Toshiba laptop. Ik heb het volgende probleem. Als ik een willekeurige toets op het keyboard aansla hoor ik alleen een piep maar de letter of cijfer verschijnt niet in beeld. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Bedankt alvast, Mark

Ook ik heb hetzelfde probleem. Niet met een toshiba laptop, maar met een merkloze desktop. Van de één op het andere moment is het toetsenbord er mee gestopt, alleen hoor je bij elke toets die je indrukt nu een piep uit de luidsprekers maar op het beeldscherm gebeurt verder niets. Uiteraard heb ik eerst gekeken naar stof etc in het toetsenbord, maar daar ligt het dus niet aan. Elk toetsenbord dat ik op deze computer aansluit heeft hetzelfde resultaat, terwijl de toetsenborden op een andere computer gewoon werken!

Als ik bij het opstarten in de BIOS probeer te komen, dan reageert het toetsenbord normaal en kan ik gewoon met het toetsenbord werken, het probleem begint pas nadat windows is opgestart...

Op een Engelstalige website heb ik iemand met hetzelfde probleem gezien, waarbij iemand dacht dat het wellicht een defect moederbord zou kunnen zijn, zonder dat dit verder door iemand bevestigd werd.

pieptoon bij elke toets aanraking

Beste.

Ik heb een Dell en had hetzelfde probleem was niet om aan te horen je kon geen mail meer maken, ik heb Fn en X op je toetsenbord gelijk ingedrukt en was er vanaf.
Fn toets zit links naast je Ctrl toets.

Misschien werkt het ook bij jou en andere leden die hetzelfde probleem hebben.

Groeten

Hans van Kampen

Welkom op Helpmij.nl.:)

Je reageert in een topic van 2009, deze is dus al heel lang niet actueel meer. Graag oude topics met rust laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan