toetsenbord pleomax installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lanbo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
hallo,

Ik heb een nieuw toetsenbord, Pleomax PKB-8000 van Samsung. Via de site heb ik de software gedownload en het toetsenbord geinstalleerd.

Nu zijn er enkele toetsen die omgedraaid zijn.

Bij een tradtioneel toetsenbord zit de @ boven de 2 en via shift te benaderen. Op dit bord zit de @ boven de ' , waar normaal de " zit. Maar met shift krijg ik dan de aanhalingstekentjes en niet de @.

De indeling is nu dus traditioneel, dus de @ boven de 2 en de " boven de '. En dat moet dus andersom.

Zie bijgevoegde foto.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt en gegroet,

Lanbo

Bijlagen

• P1010156 (Medium).JPG
    P1010156 (Medium).JPG
    75 KB · Weergaven: 23
Volgens mij is dit een engels toetsenbord, die heeft een andere toetsenindeling dan de normale toetsenborden, degenen die normaal zijn in Nederland. Probeer eens om in de taakbalk van windows om je toetsenbord op 'Verenigde Staten (internationaal)' te zetten, dan zijn de toetsen hetzelfde als op een normaal toetsenbord. Je hebt dan alleen andere tekens op je toetsenbord zitten.

P.s. als dit niet werkt, dan denk ik dat je een ander toetsenbord moet nemen om van het probleem af te zijn:confused:

Tja, ik heb al heel wat talencombinaties geprobeerd maar geen enkele geeft een juiste werking van het toetsenbord.

Bedankt voor jouw reactie, ik pruts nog even verder.

:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan