toetsenbord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
hallo,

ik heb een probleem met mijn toetsenbord.
als ik bijv ? doe dan krijg ik = zo is het met de meeste tekens.
ik heb een truukje geleert dat je dan ctrl enshift moet doen maar die doet het ook niet meer:evil: .
ik heb ook een andere toetsenbord maar dat is het zelfde verhaal

Wie helpt mij! :(

Beneden op de taakbalk van Windows staan een toetsenbordje en daarnaast de letters van een taal, wát staat er bij die 2 bij jou?

Beneden op de taakbalk van Windows staan een toetsenbordje en daarnaast de letters van een taal, wát staat er bij die 2 bij jou?

eerst staat er nederlands met een vinkje en daarna duits en daana engels

Verander de taal van het toetsenbord naar Verenigde Staten (Internationaal) en je probleem is opgelost.

Ik heb hetzelfde probleem op de laptop. Er staat NL van Nederlands (Nederland) en als je de muisaanwijzer op het toetsenbord zet, staat er Verenigde Staten (internationaal). Dat helpt niet, want zodra je de laptop aanzet kan je eerst op ctrl en shift drukken voor je normaal kan typen. Als je een tijdje niet meer hebt getypt of als je die tekens een tijdje niet nodig hebt gehad, gaat het weer op de oude stand terug zodat je weer op ctrl en shift kan drukken.

hallo,

ik heb een probleem met mijn toetsenbord.
als ik bijv ? doe dan krijg ik = zo is het met de meeste tekens.
ik heb een truukje geleert dat je dan ctrl enshift moet doen maar die doet het ook niet meer:evil: .
ik heb ook een andere toetsenbord maar dat is het zelfde verhaal

Wie helpt mij! :(

Druk Ctrl+Shift een keer in en als het goed is is het dan opgelost.
Zo kun je het ook weer andersom keren.

helemaal goed, die tips voor ctrl+shift, daar ben ik mee geholpen. Maar is het misschien ook mogelijk om standaard een andere toetsenbord-indeling te kiezen? Ik heb bij de installatie NL ingesteld als taal, en krijg nu dus telkens weer de NL-toetsenbord variant. Wist ik veel dat ik de Verenigde Staten moest kiezen .... Nu kan ik elke keer dat ik de laptop opstart ctrl+shift indrukken, maar als ik het één keer kan installeren ...

Ik lees het graag!
Dank, Bas

Ik heb hetzelfde probleem op de laptop. Er staat NL van Nederlands (Nederland) en als je de muisaanwijzer op het toetsenbord zet, staat er Verenigde Staten (internationaal). Dat helpt niet, want zodra je de laptop aanzet kan je eerst op ctrl en shift drukken voor je normaal kan typen. Als je een tijdje niet meer hebt getypt of als je die tekens een tijdje niet nodig hebt gehad, gaat het weer op de oude stand terug zodat je weer op ctrl en shift kan drukken.

Hallo , ik heb 't zelfde probleem gehad met mijn laptop, heb jij ook besturingssysteem Vista? Onder toetsenbord instellingen moet je nl NL verwijderen en als het terugkomt dan de knop Num Lock even ingedrukt houden dan komt het normale toetsenbord weer terug. Je kunt de laatste optie ook eerst proberen voordat je NL verwijderd. Wens je succes en hoop dat je er iets aan hebt gehad,
Mvg Grytsje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan