toetsenbord programmeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter kjan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kjan

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
hallo mensen,

ik heb een vraag, en sorry als die hier niet thuis hoort, maar ik weee echt niet waar die dan wel thuis hoort. hier mijn vraag: ik hoop dat jullie het begrijpen:
ik heb een toetsenbord van compaq en die heef een aantal extra toetsen: namelijk browser, email, zoeken, 'mijn presario' knop en rekenmachine en help.
ik kan via configuratiescherm instellen waar ik de knoppen voor wil gebruiken...
mijn vraag is nu: kan ik de knoppen zo instellen dat als ik op bijvoorbeeld rekenmachine druk dat dan het volgende liedje in windows media player wordt afgespeeld?

p.s heeft misschien iemand wel een toetsenbord met die 'next track' knoppen erop en kan die misschien achterhalen wat de code daarvan is?
met vriendelijke groeten,

Jan

Laatst bewerkt:
Ga eens kijken bij logitech.
Dit merk heeft zeer uitgebreide toetsen borden.
Niet van die compac rommel kopen

Ga eens kijken bij logitech.
Dit merk heeft zeer uitgebreide toetsen borden.
Niet van die compac rommel kopen

Ik heb dezelfde vraag gesteld en die "compaq rommel" zit vaak bij de computer geleverd... en om nou helemaal een nieuw toetsenbord te kopen....:confused:

Ik zou het dus ook graag weten.

Hoi !

Zoals gezegd: ligt aan merk/type toetsenbord.

Als Compaq die mogelijkheid niet biedt, tja....

Logitech of Microsoft bieden vaak die mogelijkheid wel !

Je zult dus het bijgeleverde standaardbordje moeten vervangen door een van bovengenoemde merken.

Zelfs Trust biedt vaak de door jullie gewenste mogelijkheid(Trust raad ik dus niet aan).

Greetz,

Harry.

heey, mijn vraag is wigenlijk nog steeds niet opgelost, weet niemand het antwoord dan??

groeten jan

Hoi !

Zie de post hierboven !!

Greetz,

Harry.

Ik heb een andwoord....

Ik heb het aan veel Computer Boeren gevraagd en ze zijden dat dit niet programeerbaar was... Je kunt dit alleen doen als het al standaart op het toetsenbord zit.

ohh dat is balen, ik heb geen zin om een nieuw toetsenbord te kopen, maar ik heb contact gezocht met microsoft en die hebben me ene telefoonnummer gegeven. dus ik ga het toch proberen, ik moet het zeker weten:evil:

het is niet dat ik je niet geloof hoor maar ik ben gewoon eigenwijs

ohh dat is balen, ik heb geen zin om een nieuw toetsenbord te kopen, maar ik heb contact gezocht met microsoft en die hebben me ene telefoonnummer gegeven. dus ik ga het toch proberen, ik moet het zeker weten:evil:

het is niet dat ik je niet geloof hoor maar ik ben gewoon eigenwijs

Wat voor een telefoonnummer heb je gekregen dan?? ene informatie lijn?

dit is het telefoonnummer

Phone: +31 (0)20-5001500

ik heb nog niet gebeld want ik denk niet dat ze savonds opnemen, ik ga morgen even bellen denk ik

heey bas,

een maat van mij had ene andere oplossing
een windows media player plug in

je moet het downloaden op deze site:

HTML:
http://www.ceng.metu.edu.tr/~ahmet/Wiki/_media/software/mediaplayercontroller/mediaplayercontroller.exe

vervlgens installeer je het en dan moet je windowsmedia player openen, dan naar EXTRA ---> INVOEGTOEPASSINGEN en dan plug in aanvinken
vervolgens kan je je media player 'besturen' door 2 knoppen in te drukken: de windowsknop en een van de volgende:
Windows + Enter play/pause
Windows + Up/Down Arrow volume up/down
Windows + Left/Right previous/next song
Windows + Alt + Right fast-forward
Windows + Delete delete† the current song and move next
Windows + Alt + Delete log-based deleting ‡ deletes songs listed in the log file

heey bas,

een maat van mij had ene andere oplossing
een windows media player plug in

je moet het downloaden op deze site:

HTML:
http://www.ceng.metu.edu.tr/~ahmet/Wiki/_media/software/mediaplayercontroller/mediaplayercontroller.exe

vervlgens installeer je het en dan moet je windowsmedia player openen, dan naar EXTRA ---> INVOEGTOEPASSINGEN en dan plug in aanvinken
vervolgens kan je je media player 'besturen' door 2 knoppen in te drukken: de windowsknop en een van de volgende:
Windows + Enter play/pause
Windows + Up/Down Arrow volume up/down
Windows + Left/Right previous/next song
Windows + Alt + Right fast-forward
Windows + Delete delete† the current song and move next
Windows + Alt + Delete log-based deleting ‡ deletes songs listed in the log file

Woow, Bedankt, :thumb: :cool: :)

astjeblieft,

enne mijn maat gaat nog proberen of die misschien de knoppen ook nog weet te veranderen, nara bijv f5 of iets dergelijks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan