toetsenbord reageert niet in het veilige modus menu in dos

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellboundforsod

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
118
hallo

als ik in de veilgemodes van windows wil komen druk ik f8 maar als ik er eenmaal in ben reageerd me toetsenbord niet.
er staat in dat dos scherm ook dat ik f8 moet drukken voor extra opties,maar mijn toetsenbord reageerd gewoon niet.
gewoon in windiows wel,en ook in de bios werkt hij prima.
iemand raad?
mijn windows versie is xp.

groeten carlo.
 
Dat is idd vreemd, heb je al een ander toetsenbord geprobeerd ? Is je huidige toetsenbord misschien draadloos ?
 
Heb je toevallig en F-Lock toets op je toetsenbord??
:eek:
 
ik heb een gewoon usb toetsenbord.
en die F-Lock heb ik niet aan staan anders kwam ik ook niet in dos.
iemand raad?
zal toch niet hardwarematig zijn he?
 
Heb je ook een andere usb poort geprobeerd, rechtstreeks en niet via een hub.
 
mijn toetsenbord en muis zitten in het moederbord.
heb het ook wel eens in een hub gedaan maar toen deed hij het niet in de bios.
dus dat kan het niet zijn.
 
Je moet F-Lock juist wel aanzetten dan werken je "F" toetsen als op een normaal toetsenbord....

Probeer het eens:thumb:

:eek:
 
maar ik kom ook gewoon in de bios met f2.ik zij dat ik hem aan had staan maar dacht ff aan num lock, maar dat is dat dus niet.
ik heb geen f-lock op mijn toetsenbord.
eerst deed hij het wel die veiligemodes van windows in xp,met het zelfde toetsenbord.
 
Is het soms een USB toetsenbord? Dan moet je in de bios 'USB legacy support' (of USB keyboard support) op enabled zetten.
 
heb ik gedaan, en nu doet hij het in het menu van dos onder knopje f8, kan nu alles selecteren.
maar als ik in windows kom dan doet mijn muis en toetsenbord het niet,en moet ik USB legacy support weer op desabled zetten.
nu heb ik er nog niks aan:(
hoe krijg ik dit goed opgelost?
 
Je kan het eens proberen met een overgang stekker van usb/ps2.
Moet je wel een ps2 ingang achter op je mobo hebben, volgens mij zit deze nog steeds standaard erop.
 
Als windows draait, trek de USB stekkers er eens uit en stop ze er weer in na een paar seconden.
 
maestro 12 dat heb ik al geprobeerd maar lukt ook niet:(

en speedtouch ik heb geen overgang stekker

iemand nog een idee hoe ik het kan oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan