toetsenbord reageert niet meer.... help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
-bericht getyped met nood onscreentoetsenbord van windows xp-

ik zit met een probleem.
mijn toetsenbord [logitec] viel uit. in eesteinstantie dacht ik aan de battery's. [is draadloos bord / nooit eerder problemen mee gehad]. na meerdere keren vervangen wil hy maar niet connecten met het ontvanger-apparaatje. [moet dmv 2 connectie knopjes]
knopje op connectieapparaat werkt wel, maar vervolgens knop op het bord niet. gezocht via windows naar updates en geinstaleerd. staat nu by configuratiescherm ps/2 keybord ipv easy internet keyboard wat er eerst stond. en knopje 'connect' op connectieapparaat [dus niet bord zelf] reageert nu ook niet meer. help! zonder toetsenbord kun je niks. laatstaan typen [zie 1e regel in bericht]

misschien moet hem eruit halen opstarten en daarna uitschakelen. erin doen en dan opstarten.

misschien moet hem eruit halen opstarten en daarna uitschakelen. erin doen en dan opstarten.

bedankt voor de snelle reactie, maar mijn draadloos connectiekastje [met kabel in de pc] reageert wel gewoon als ik op connect druk. maar al er dan een pop-up komt dat ik dan daarna connect op mn keyboard moet drukken reageert die niet [gebeurd nix. zal dus niet aan aansluiting achter inde pc liggen [neem ik aan].
-onscreen keybord is vermoeiend :confused:-

btw. de update van easy-internet-keyboard naar ps/2 is inmiddels terug gezet, maar probleem blyft

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

verwijder het hele apparaat eens (apparaatbeheer) en installeer hem opnieuw (drivers)

Grtz.

Hoi Sven90 op mijn logitech keyboard zit rechts een "reset"knopje probeer die eens in te drukken.

Succes

De volgende ochtend reageerde hij wel weer gewoon. Heb ik wel eens vaker last van, dat dit connectie knopje het niet doet. (en na een tijdje opeens weer wel) Nu moeten de battery's niet zo vaak vervangen worden, dus is het geen groot probleem. Alleen zo nu en dan wel erg lastig.

-slotje-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan