Toetsenbord reageert slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

chielsen

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2003
Ik heb sinds een maand een nieuwe pc en heb mijn logitec set (draadloos) meegenomen.
Nu heb ik alleen (ik dacht pas sindskort) dat soms mijn toestenbord niet reageert. Soms doet ie helemaal niks meer, maar dat is dan bijv alleen bij een bepaald programma.
Soms doet ie ook helemaal niks meer bij alle programma's. Op connect drukken helpt vaak, maar soms ook niet.

Ik gebruik herlaadbare batterijen en die heb ik ook al vaak opgeladen om te kijken of het daar aan ligt. Ik had eerst geen setpoint geinstalleerd, heb nu de laatste versie maar nog steeds dezelfde problemen.

Zonet had ik bijvoorbeeld ook nog dat mijn enter het niet deed in tekstveld in firefox (wel in de adresbalk) maar wel in andere programma's. Na herstarten van firefox deed het wel wel weer.
Ook als ik een dropdownlijst heb waarmee je een lokatie op je pc kan selecteren (als je bijv openen in winamp klikt) werkt slecht. Na een korte periode sluit de dropdown zich wel. Dan lijkt het net alsof er op een knop oid wordt gedrukt. Ook heb ik het gevoel dat in bepaalde editors (java gebaseerd) er vaker problemen optreden. Daarin komt de tekst met vertraging of helemaal niet.

Ik gebruik win xp, heb 2gb geheugen en cpu gebruik is nihil.

Nou ja het is mij dus een raadsel. Kan het aan samenwerking van sommige software liggen oid? Of het is toch een slecht signaal. Misschien zijn mijn batterijen al een beetje uitgeput? Of kan het zijn dat de pc interfereert?

Oplaadbare batterijen ( accu's ) gaan geen mensenleven mee.
Probeer het eens met gewone batterijen. Werkt het dan wel goed, zou je eens kunnen overwegen om nieuwe accu's te kopen.

Laatst bewerkt:
Wanneer het niet aan de accu's blijktteliggen zou het ook interferentie kunnen zijn met een ander draadloos apparaat.
Laatste tijd iets(telefoon, draalosweerstation etc) in de burrt gezet misschien?
Mogelijk ook een usb porbleem van de nieuwe pc. Al een andere poort geprobeerd?
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan