Toetsenbord reageert sloom bij spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

WWWesley

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Meestal speel ik spelletjes die online zijn en die je moet downloaden maar als ik wil inloggen moet je 5 seconden wachten voordat 'ie reageert en in het spel moet je ook toetsen gebruiken maar dan reageert 'ie langer als ik de toetsen indrukt :confused:

Kan iemand me daarmee mee helpen ?

Meestal speel ik spelletjes die online zijn en die je moet downloaden maar als ik wil inloggen moet je 5 seconden wachten voordat 'ie reageert en in het spel moet je ook toetsen gebruiken maar dan reageert 'ie langer als ik de toetsen indrukt :confused:

Kan iemand me daarmee mee helpen ?

Begrijp je niet helemaal.......duurt het opvolgen van commando's binnen een online spel langer dan voorheen?

Grtz.

Begrijp je niet helemaal.......duurt het opvolgen van commando's binnen een online spel langer dan voorheen?

Grtz.

nou bijvoorbeeld W is vooruit lopen dan druk ik 5 seconden W in dan gaat 'ie niet 5 seconden lopen maar bijvoorbeeld 20 seconden lopen maar het is echt irritant :( en dan kan ik niet in de 20 seconden achteruit lopen

Zijn het spelletjes op een website, zoals spele.nl of echte games die je online speelt, en zo ja kan je pc die spelletjes wel aan

Zijn het spelletjes op een website, zoals spele.nl of echte games die je online speelt, en zo ja kan je pc die spelletjes wel aan

geen spelletjes zoals spele.nl maar spelletjes online die je moet downloaden
en alleen mijn toetsenbord doet raar verder niks dus hij kan ze wel aan denk ik :confused:

Draadloos toetsenbord? Juiste drivers?

Grtz.

Dan ligt het toch aan het type spel of aan de performance ervan. Als het niet voldoende renderd treed er ook vertraging op. Grafische kaart drivers up-to-date?

Grtz.

Laatst bewerkt:
Dan ligt het toch aan het type spel of aan de performance ervan. Als het niet voldoedne renderd treed er ook vertraging op. Grafische kaart drivers up-to-date?

Grtz.

bij anderen werkt het spel gewoon goed
maar waar kan ik die 'performance' vinden
en hoe kan ik dan die grafische kaart diver uptodaten ?

Als je je even de specs van je pc geeft en welke spelletjes je bedoelt, kunnen we even kijken of het daar aanligt.

Als je niet weet wat er in je pc zit download dan even pcwizard. http://www.cpuid.com/pcwizard.php

ndud8m.jpg

games:
darkeden

Met alle respect maar op deze computer zullen spellen (behalve de eenvoudigste) niet goed draaien/reageren. Daar is een sneller systeem voor nodig.....

Grtz.

Met alle respect maar op deze computer zullen spellen (behalve de eenvoudigste) niet goed draaien/reageren. Daar is een sneller systeem voor nodig.....

Grtz.

:shocked: maar het ligt alleen aan het toetsenbord en niet aan de computer want ze werken verder gewoon goed ook mijn andere spelletjes :confused:

kan ik niet ergens de instellingen veranderen ?

Laatst bewerkt:
Probeer het dan eens met een ander toetsenbord, leen er een van iemand als dat mogelijk is.

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan