toetsenbord schakelt uit tijdens XP installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter MacD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Ik heb de harde schrijf geformateerd, wil XP pro opnieuw installeren. In BIOS er voor gezorgd dat ie van cd rom opstart

hij start op in dos : wil je van cd rom starten druk op een toets en dat doe je dan (yoetsenbord werkt dan su ook en lampje brand) dan begint XP, lampje van toetsenbord brand ook en op het moment dat ie alle benodigde data heeft geladen in het blauwe scherm gaat ie naar het volgende scherm, en daar krijg je de keuze om direct te installeren druk op ENTER of druk op F3 etc...

Maar vlak voordat dat scherm in beeld komt wordt het toetsenbord uitgeschakeld en kan ik dus geen ENTER geven.
Ik heb dit probleem nooit eerder op die PC gehad en in de BIOS instellingen niets veranderd.
Ik heb ook nog geprobeerd met USB toetsenbord maar die werkt ook niet.

ik snap er niets meer van iemand nog suggesties ?

Wat voor toetsenbord gebruik je?

Als het geen standaard toetsenbord is zou je eens een standaard moeten proberen. Misschien is de USB wel niet geinstalleerd op het moment dat ie uitschakelt.

ik heb er inmiddels al 3 toetsenborden op aan gesloten gehad. 2 met zo'n paarse toetsenbord stekker en 1 met een USB stekker. Bij alle drie hetzelfde probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan