toetsenbord taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderm78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Heb een vraag over het toetsenbord, en dan met name de taalinstellingen. Ik weet dat de vraag al meerder malen gesteld is hier, maar dit gaat met name om de problemen tussen verschillende programma's.
Met de meeste programma's heb ik in eerste instantie problemen, na opstarten van de computer dus. Wil ik een liggend streepje zetten, dan krijg ik een /. een email adres invoeren en toets shift + 2 dan krijg ik " ipv een @
Werk ik dan met programma's van adobe (bijv. photoshop of tweetdeck) dan staat het goed in gesteld.
Verander ik de invoermethode d.m.v. ctrl + shift, dan is het in de standaard programma's goed, en in de adobe programma's weer in de war.
Ik krijg hier een beetje een punthoofd van.

Dit zijn mijn instellingen :

Standaardinvoertaal nederlands (Nederland) - Verenigde staten (internationaal) Kan ik ook niet aanpassen

Daaronder, onder geïnstalleerde services Nederlands (nederland) ----toetsenbord----- verenigde staten (internationaal)

Locatie is ingesteld op Nederland.

Ik weet dat ik heel makkelijk schakelen kan met ctrl + shift, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten
Ik heb windows 7. Heb pas mijn computer geformateerd, en opnieuw geïnstalleerd dus. Voor de tijd was het wel goed.

Wie o wie wil/kan me uit de brand helpen.

Alvast bedankt. Sander

Hallo Sander. Het eerste wat in me opkomt en vaak is het ook zoeken naar een naald in een hooiberg. Je zou even je toetsenbord en muis onder de arm kunnen nemen. Ga naar een vriend of goede buurman. Sluit hem daar eens aan. Doet hij het daar ook niet dan heb je wellicht een kapot toetsenbord. Garantie erop, terug brengen en een nieuwe eisen.

Je hebt een Nederlands toetsenbord (of je beschrijft je probleem verkeerd & had je beter een foto neer kunnen zetten).

Verwijder eerst alles, & voeg dan Nederlands - toetsenbord Nederlands, & stel die als standaard in. Toepassen, OK. Herstarten.

Je krijgt een waarschuwing dat het toetsenbord in gebruik is & na de volgende herstart verwijderd word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan