Toetsenbord typt meerdere letters/tekens met 1 toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Endroine

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Hoi, Ik vraag me af of ik nog niet bekend hier ben zoveel problemen dat ik altijd heb >.>
Anyways, Mijn toetsenbord doet raar. (los toetsenbord) Hij typt meerdere tekens tegelijk en sommige letters doen het niet eens.
Kijk bijvoorbeeld:
qwertyuiop: zqbvrtynmu,i.o/\p
(ik gebruik nu even een andere toetsenbord obviously)
o-o Dit gebeurde waarschijnlijk doordat ik water omgooide in de richting van mij pc (niet erop gelukkig) maar wel een beetje over mijn toetsenbord en de kabel (en ook over die van de muis) Alhoewel ik niet zeker weet dat het daar aan ligt aangezien ik eventjes mijn toetsenbord niet gebruikt heb tussen toen en toen ik het merkte.

Is er een andere oplossing dan een andere toetsenbord kopen?

Weet niet of het handig kan zijn: Sweex essentials, heb m al jaaaaaaren, al kan het daar niet aan liggen.

Hoi,

Ja als de problemen na het water vestijn:d:d zijn begonnen dan dikke kans dat het daar mee te maken weet nit of je toetsenbord kan open maken om hem droog te maken dat zou mijn eerste actie zijn.

Hoi,

Als je hem niet open hebt gehad kan hij nog makkelijk vochtig zijn binnenin

Hallo

Probleem is, kan hem niet open maken

Nu is het vermoedelijk al te laat .....

In het vervolg , onmiddelijk alle vloeistof zo snel mogelijk verwijderen.

Droog blazen met luchtdruk (compressor) , zodat er zo weinig mogeljk (GEEN) corrosie kan optreden.

G.s.m.'s en andere toestellen uiteraard onmiddelijk de batterij verwijderen.

Als alles droog is , en indien mogelijk , nog enkele uren laten verder uitdrogen in een oven.

De meeste hedendaagse keukenovens kun je ook instellen op een lage temp. b.v.b. +/- 45°C.

Je kunt dit uiteraard nu nog steeds eens proberen , maar de slaagkans is nu nog wel heel gering.

Peter

Ik heb dus niks meer gedaan en nu doen de meeste letters het alleen krijg ik dan io en oi en kl en lk etc en de spatie werkt niet o-o

Hallo

Ik heb dus niks meer gedaan <--- is dus jammer van de nuttige tips die je krijgt :

Je doet er niets mee :confused:

Peter

<.< trek geen conclusies
kon m niet openmaken die tip ging niet door. Toen zei jij wat en wou het proberen toen merkte ik dus dat het toetsenbord tot zoverre werkte. Misschien is het dan een ander verhaal.
Waarom zou ik niks doen als ik wil dat mijn toetsenbord weer normaal werkt,
beetje stomme opmerking van jou vind je ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan