Toetsenbord uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nine1983

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2009
Help!

Ik heb voor m'n werk een presentatie gemaakt met menuknoppen erin, waar links onder zitten die verwijzen naar andere pagina's. Nu wil ik het eigenlijk zo bouwen dat iedereen de menuknoppen wel MOET gebruiken, en ze geen gebruik maken van hun toetsenbord, omdat ze anders verdwalen in de presentatie of in ieder geval niet de juiste diavolgorde aanhouden. Is er dus een manier om het toetsenbord uit te schakelen?

Hoop dat iemand mij snel kan helpen!

Groet, Nine

Als eerste heet ik je welkom op dit Forum!!! (zelf zit ik er ook nog niet zo lang in)

Maar goed je wilt dus het toetsenbord uitschakelen als ik het goed begrijp.
Werkt hij op een USB (het toetsenbord dan) of zit hij aan een kabel?

Haha, in dat geval zou het makkelijk zijn: gewoon toetsenbord loskoppelen ;-)

Maar stel nou dat het een presentatie is die ze bij de klant laten zien? Gaat dus om een presentatie op de laptop. Ik vroeg me dus af of er een optie in Powerpoint is waarbij het toetsenbord onbruikbaar wordt gemaakt o.i.d.

Nine

Nou zelf heb ik niet een laptop maar ik denk dat dit bij configuratiescherm ergens zit.
Meestal kun je daar dit soort dingen wel doen.

Thanks! Maar.... dan schakel je het helemaal uit, terwijl het alleen bedoeld is voor tijdens de presentatie. Het probleem is dat de meeste collega's niet handig zijn met office en ze dus door het gebruik van het toetsenbord de weg kwijt gaan raken in de presentatie. Daarom wil ik dus op voorhand er voor zorgen dat ze de toetsen niet kunnen gebruiken.

Dus: help! :confused:

Nine

Wil je dan dat het toetsenbord tijdenlijk uitvalt of wil je juist dat er bepaalde toetsen op het toetsenbord uitvallen zodat je collega's het niet zo moeilijk hebben met wat ze dan in moeten drukken:confused:

Als de pijltjestoetsen uitgeschakeld zouden zijn, zou dat al voldoende zijn. Anders gaan ze door de dia's lopen met die toetsen, snappie? ;)

Nine

Misschien is hier een programma voor op het internet?
Er moet wel een progrmma zijn om dit op te lossen.
Maar ik zou het zo niet weten.
Moet je misschien nog een Forum mailtje sturen?
Want niet echt iemand geeft antwoord op je vraag meestal is dat zo gebeurt maar hij zou nou wel op de 2de lijst stan van het Forum?

Maar nog veel succes moet je maar eens kijken of je iets kan vinden op het internet?

Misschien kan je ook een blaadje op die toetsen van de laptop plakken dat ze eraf moeten blijven?:D

Hahahaha, ja dat is het! Ik ga voor die laatste optie! :p

In ieder geval bedankt voor je reactie, ik ga nog even verder zoeken!

Groetjes, Nine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan