Toetsenbord van laptop doet heel raar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FarahEl

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Hallo,

Mijn toetsenbord doet al een tijdje heel raar.
Hij flipt opeens zomaar. Als ik dan bijvoorbeeld de 'f' in druk krijg ik bij Mozilla firefox opeens mijn geschiedenis ofzo te zien...alsof al die toetsen opeens een andere functie hebben. Ook andere letters hebben dit..en wanneer dit dan bezig is en ik surf op i-net met mozilla firefox, en ik klik op een iets op een site.. opent dat zich in een nieuw tabblad.. en dit krijg ik ook alleen maar wanneer mijn toetsenbord zo raar doet.

Zoiets duurt meestal een paar minuten, en dan blijf ik gewoon ergens klikken... totdat ie het opeens weer doet en daarna is het weer zover...

Ik heb een Toshiba Tecra a4 laptop.

Hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes, Farah.

zit er een fn toets op je toetsenbord?

fn = functie

zo ja : druk je die per ongeluk in? of klemt die?

zo nee : sorry dan houd mijn hulp op :D

Hey,

Kijk even rechts onder in het beeld scherm zit zo'n toetsenbordje (een vaag afbeeldingetje). klik daar op en zet hem op: Verenigde Staten (Internationaal).

Als dat niet helpt houd ook mijn hulp hierbij op.

Groetjes Roald

Hey,

Kijk even rechts onder in het beeld scherm zit zo'n toetsenbordje (een vaag afbeeldingetje). klik daar op en zet hem op: Verenigde Staten (Internationaal).

Als dat niet helpt houd ook mijn hulp hierbij op.

Groetjes Roald

hij heeft geen ~ als hij de / moet hebben :)

en bij vrijwel elke taal staan de letters op het toetsenbord toch gelijk :).

@TS heb je ooit een alternatieve keyboard setup geinstaleerd/gemaakt? waarin je dus de knoppen een andere functie gaf?

hij heeft geen ~ als hij de / moet hebben :)

en bij vrijwel elke taal staan de letters op het toetsenbord toch gelijk :).

@TS heb je ooit een alternatieve keyboard setup geinstaleerd/gemaakt? waarin je dus de knoppen een andere functie gaf?

Het enige wat ik me kon bedenken is dat ik een VistaMizer geinstalleerd heb.. Ik heb die nu verwijdert, en tot nu toe doet ie het weer... maar nu even afwachten of ik zo weer niet verrast word:p

En wat VN/NL betreft, dat icoontje... nee dat hielp niet. Stond gewoon op VN. En toch deed ie het niet.:confused:

Het enige wat ik me kon bedenken is dat ik een VistaMizer geinstalleerd heb.. Ik heb die nu verwijdert, en tot nu toe doet ie het weer... maar nu even afwachten of ik zo weer niet verrast word:p

En wat VN/NL betreft, dat icoontje... nee dat hielp niet. Stond gewoon op VN. En toch deed ie het niet.:confused:

vistamizer staat daar wel om bekend :P

je kan daar alle toetsen op de muis/keyboard functies geven

qoute van website
Code:
 enables the user to take actions on them using the mouse and keyboard shortcuts

vistamizer staat daar wel om bekend :P

je kan daar alle toetsen op de muis/keyboard functies geven

qoute van website
Code:
 enables the user to take actions on them using the mouse and keyboard shortcuts

Ooh, gelukkig maar. Misschien ligt 't dan toch daar aan. Jeetje zeg, ik voor niks mijn hele toetsenbord bijna kapot geslagen uit woede:eek::p

Thanks!

Aha, dus probleem opgelost? moet je even op knopje: ''Probleem opgelost'' drukken om te voorkomen dat mensen het gaan lezen voor niets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan