toetsenbord verandert soms in qwerty in bep. programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsvds

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Ik zit met dit verveldende probleem in sommige software en games. Dat mijn toetsenbord fout gedecteerd wordt als een qwerty toetstenbord terwijl het correct is ingesteld op Nederlands (België) en Belgisch punt. Het merk vh toetsenbord kan ik jammergenoeg niet geven omdat het bij mijn pavilion w5050.be (HP pc bijzat). Hoe kan dit eigenlijk en nog belangrijker hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt.

Kijk eens bij cofigscherm -> land instelling -> keyb. Waarschijnlijk staan daar 2 of meer configuraties. Verwijder daar de overbodige.

Mag je gewoon bij extra talen,tekstservices en invoertalen,details,services de overtollige verwijderen? Alvast bedankt voor je antwoord. Maar ik ben toch wat voorzichtig om die gewoon te verwijderen.

Die kan je gewoon verwijderen. Laat enkel NL staan. Dus klik bovenaan, vb UK en klik verwijderen. Zodoene houd je enkel uw toetsen bord over, en kan er niet meer geschakeld worden tussen de anderen. Wat nu gebeurt. In een spel druk je bvb crtl/shift in, en het is gebeurd. nu kan dit niet meer.

Hartelijk bedankt:thumb: Dat wist ik nog niet dat je automatisch kon switchen als je ctrl+shift indrukte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan