Toetsenbord verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zalm04

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Berichten
20
Beste medebezoekers,

Ik heb een Asus u50v notebook, ik heb deze laptop sinds een paar maanden en heb daarop altijd vista gedraaid. Alles werkte altijd naar behoren maar, gister heb ik er Windows 7 op geïnstalleerd. Nu mis ik dus allerlei programma`s etc. deze heb ik inmiddels teruggevonden op de asus site. Maar mijn toetsenbord verlichting wil maar niet werken. Als ik opstart dan word het toetsenbord een aantal seconden verlicht. Zodra het OS word geladen zie ik geen verlichting. Ik heb op google al research gedaan maar tot op heden niets gevonden.

Hebben jullie toevallig een oplossing?

Bijvoorbaat dank!

Overigens werkt de bijgeleverde CD niet want die is alleen geschikt voor Windows Vista/xp
 
hey,

Misschien heb je het ondertussen al gevonden ondertussen maar,

op http://nl.asus.com kun je je aanmelden en je product registeren. Wanneer je dat gedaan hebt krijg je automatisch een lijst van downloads die met je product te maken hebben. Daar zitten ook alle drivers voor windows 7 bij. Full support voor windows 7 :)

wez-
 
Beste medebezoekers,

Ik heb een Asus u50v notebook, ik heb deze laptop sinds een paar maanden en heb daarop altijd vista gedraaid. Alles werkte altijd naar behoren maar, gister heb ik er Windows 7 op geïnstalleerd. Nu mis ik dus allerlei programma`s etc. deze heb ik inmiddels teruggevonden op de asus site. Maar mijn toetsenbord verlichting wil maar niet werken. Als ik opstart dan word het toetsenbord een aantal seconden verlicht. Zodra het OS word geladen zie ik geen verlichting. Ik heb op google al research gedaan maar tot op heden niets gevonden.

Hebben jullie toevallig een oplossing?

Bijvoorbaat dank!

Overigens werkt de bijgeleverde CD niet want die is alleen geschikt voor Windows Vista/xp
 
Note book ASUS U50VG

Ik heb ook een notebook waar na het inst. de verlichting van het toesenbord is uit gevallen.
Ik heb gebeld met ASUS 0591-570290 en die hebben gezegd dat als de Windows 7 cd krijg toegezonden dat daar alle drivers opstaan.
Ik heb nu een versie 7 van een vriend geinst. en de passende drivers voor o/a verlichting heb ik nog niet gevonden op internet.
Volgens ASUS moeten ze op internet te verkrijgen zijn.

Gr
Jacques
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan