Toetsenbord werkt helemaal niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cactus77

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
43
Goedendag,

Ik zit met het volgende probleem:
Mijn vriendin heeft een aantal spelletjes via Configuratiescherm, Software van haar computer verwijderd. Vervolgens heeft ze Hitman Pro gedraaid. Tijdens het draaien van Hitman Pro herstartte de computer zichtzelf (normale gang van zaken volgens mij).
Echter na het herstarten doet het toetsenbord (PS2) helemaal niets meer. De muis werkt nog wel. Het is zelfs zo erg dat als je maar een toets aanraakt, de pc compleet vastslaat en de muis het ook niet meer doet.

Ik heb de volgende stappen reeds ondernomen, allen zonder resultaat:
1) Via Apparaatbeheer Stuurprogramma bijwerken
2) De originele XP-cd in de pc gedaan en via het herstelmenu (foutenopsporing of zo iets dergelijks) geprobeerd fouten te laten vinden
3) Hardware verwijderd en Niewe hardeware geïnstalleerd.
4) Toetsenbord eruit, toetsenbord erin, in de hoop dat XP zelf nieuwe ahrdware zou herkennen (plug and play)
5) Systeemherstel uitgezet en van een andere pc de drivers (i8042prt.sys en kbdclass.sys) er overheen gekopieerd.

Mijn opties zijn nu op, misschien dat iemand hier mij helpen??? Ik weet echt even niet meer hoe ik nu verder moet.....

Alvast bedankt!!!
 
Extra toevoeging:

Inmiddels heb ik drivers van Logitech geïnstalleerd, ook dit mocht niks baten.
Ook heb ik een USB toetsenbord geprobeerd, maar helaasch..... :(

Iemand nog suggesties?
 
Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden. Heeft er iemand hier inmiddels een idee??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan