Toetsenbord werkt matig

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
hallo allemaal

al een tijdje heb ik problemen met mijn toetsenbord ik heb een draadloze toetsenbord van chicony [model nr:KBR0108] en deze doet het al een tijdje niet goed, dan wil ik stukken typen en dan opeens houd hij ermee op maar dan als ik hem later weer gebruik doet hij het weer even , dus net alsof hij zich oplaad of dergelijke maar dan ook maar heel kort maximaal 2 minuten ofzo, heb ook al nieuwe batterijen erin gedaan en weet niet hoe het kan

heb nu een erg oude met bedrading en wil niet erg goed omdat er een afstand zit tussen de computer en waar het toetsenbord moet staan

wie weet wat ik moet doen of dergelijke??

alvast bedankt

leutjebreedbek

Even kijken of je de drivers opnieuw kan installeren.
Bij logitech zit er altijd software bij: ook bij jou merk?

of anders...

Een nieuwe aanschaffen?

Hallo

Probeer eens de volgende zaken als "test"

Gebruik eens nagelnieuwe batterijen "geen oplaadbare" , indien je twijfelt of deze ok zijn , kun je deze controleren d.m.v. een multimeter klemspanning dient 1.5V te zijn.

Hou de afstand tussen de ontvanger en het keyboard kort.

Indien nog steeds uitval problemen , de batterijkontakten controleren op hun zuiverheid.

Peter

@Elandl , ik heb even gezocht op de logitech site maar ik kon nergens een download voor deze vinden, deze toetsenbord zat ook al standaard bij de aanschaf van deze computer maar ik kan dit type model niet vinden [of kijk ik misschien met mijn neus??]
nouwja een nieuwe wil eventueel wel maar ik wil eerst even kijken of deze weer gerepareerd kan worden..

@VDK_P , wat bedoel je precies met 'test' ?? verder is de afstand tussen de ontvanger en het toetsenbord misschien 30cm maar in iederveal niet meer, ja ik heb al 2x geprobeerd met nieuwe batterijen maar nog steeds blijft het probleem zich voor doen..

Laatst bewerkt:
owja:P nu je het zo zegt snap ik het:P

ja dat heb ik ook nog geprobeerd en ook inderdaad nog vanmorgen gekeken of de contacten goed waren en ik kan er niks opmerkelijks aan vinden..
je zou denken dat er iets met een oplader ofzo zou zijn [misschien praat ik nu wel dom:P] maar dat hij niet iets oplaad of dergelijke omdat hij het na een tijdje dan weer even doet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan