Toetsenbord werkt niet goed(ook een nieuwe niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
230
Ik heb een HP Papvilion zd800.
Sinds een paar weken is het toetsenbord niet meer goed.
Heb er nu een nieuwe in laten zetten maar het pobleem is niet opgelost.
Elke teks moet ik controleren omdat er letters ontbreken die niet gepakt hebben. Het gaat niet om specifieke toetsen maar is compleet willekeurig. De toetsen werken soms wel,soms niet en het zijn elke keer andere toetsen.
Waar kan het probleem anders zitten dan in het toetsenbord zelf?
 
Probleem ligt bij de leverancier/reparateur, dacht ik.
 
Verklaar je nader?
Ik had een toetsenbordje besteld, deze is er door hen ingezet maar werkte niet goed.
Er werd mij verteld dat het niet het juiste was. Vervolgens hebben zij een andere besteld waarvan ze dachten dat die wel goed was, en erin gezet. Dat zijn al twee nieuwe toetsenbordjes en het proleem blijft. Wat kan er fout gaan met het plaatsen van een toetsenbord??

Ter verduidelijkng: Als ik de toetsen van links naar rechts rustig indruk, of heel langzaam typ, werken ze allemaal.
Als ik echter gewoon begin te typen en dat gaat veel sneller, dan pakt hij steeds niet.
 
Laatst bewerkt:
"Verklaar je nader?"

De aanmatigende toon van je reactie, bevalt me niet.

Van de leverancier/reparateur mag je verwachten, dat een fatsoenlijke prestatie wordt geleverd.
Wanneer dit niet het geval is, moet je eerst daar gaan klagen.
 
Wat een vreemde reactie dat je mijn toon "aanmatigend" noemt.
Is dat niet een volkomen normale vraag?
Zo was het totaal niet bedoeld en ik ben nogal verrast dat iemand het zo op kan vatten!
De aggressieve toon van jouw ractie bevalt mij ook niet.
Je bent nogal snel (onterecht) beledigd, is het niet?
 
Idd een rare reactie :confused:
Doordat je schrijft bij de tweede maal DACHTEN ze dat ze de goede hadden denk ik ook dat ze verkeerd hadden gedacht en moet je toch weer terug ben ik bang.
Als ze mij zo vertellen "we denken dat we de goede hebben nu" komt dat zowoezo onzeker over
 
Ja maar dat is het nu juist. Ik denk dat het niet aan het toetsenbord zelf ligt.
Bij het oriinele toetsenbord trad het ineens op en het vervangen heeft helemaal niets uitgemaakt. Ik had net zo goed het oude kunnen laten zitten.
Vandaar dat ik me afvraag of er andere oorzaken kunnen zijn. Ben alleen bang dat niemand hier me kan helpen aan de reacties te merken.
 
"Verklaar je nader?"

De aanmatigende toon van je reactie, bevalt me niet.

.

Wel een erg kort lontje !!!


@ Marjajona als je nog garantie hebt zou ik je nootbook toch maar weer terug sturen voor een algehele controle te laten uitvoeren hoe vervelend het ook is om je nootbook weer een paar weken te moeten missen.
MVG..
Pred...
 
Mss dat je eens de landinstellingen kunt controleren maar daar zal wel niets vreemds te vinden zijn.
Kun je mss nieuwe drivers installeren voor het toetsenbord?
Verder zal je niet veel oorzaken kunnen vinden denk ik.
Heb je ook een serienummer van de pc zodat ik eens kan zoeken of er drivers apart te downen zijn,.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen nieuwe drivers kunnen vinden. Wel een HP update en Windows update uitgevoerd.
Heb even gekeken:
s/n CNF6430CFZ
p/n EL023EA#/ABN
service tag zd8303ea
Misschien kun je wat vinden, bedankt.
 
Ik heb zelf geen nieuwe drivers kunnen vinden. Wel een HP update en Windows update uitgevoerd.
Heb even gekeken:
s/n CNF6430CFZ
p/n EL023EA#/ABN
service tag zd8303ea
Misschien kun je wat vinden, bedankt.

welke talen en toetsenborden heb je geïnstalleerd??? Bij mij deden opeens de speciale tekens het niet meer ondanks dat ik niets had veranderd maar wel kennelijk na een windows update. Niemand had een oplossing, maar na veel googlen kwam ik er achter dat als je alleen nederlands (taal)-us keyboard internationaal had heïnstalleerd je dit probleem kreeg. Nooit eerder gehad, maar nu opeens wel. Je moet minstens UK taal in combi met toetsenbord US int. installeren, erbij dus maar wel op Ned-US int gaan typen. maw het toetsenbord spoort anders niet...
 
Inmiddels ben ik alweer wat wijzer.
Heb er nu een los USB toetsenbord aangehangen en deze werkt perfect.
Dus.... zeg het maar. Wat kan het nu zijn??
 
Hr.

Inmiddels ben ik alweer wat wijzer.
Heb er nu een los USB toetsenbord aangehangen en deze werkt perfect.
Dus.... zeg het maar. Wat kan het nu zijn??

Contactprobleem.
Heeft niets meer met software te maken, maar is hardwarematig. Als je nog garantie heb terugbrengen. Je kan overigens het beste mailen met de helpdesk van HP, als die er niet uitkomt en ze doen perfect hun besf dan wordt het probleem doorgesluisd naar "hoger " opgeleiden en als die het niet weten kun je zo omruilen, wordt nog thuisbezorgd ook.

aio_support_nl@mail.support.hp.com kan in nederlands!!
 
Garantie heb ik helaas niet meer.
Dus dat wordt repareren als het kan. Hangt er ook van af hoeveel het kost.
 
Hr.

Garantie heb ik helaas niet meer.
Dus dat wordt repareren als het kan. Hangt er ook van af hoeveel het kost.

ik zou toch even die helpdesk bellen die doen het zeer diepgaand en vakkundig, dan weet je zeker wat het kan zijn en misschien toch softwarematig??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan