toetsenbord werkt niet na behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluimpy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
2
Ik heb de laatste tijd veel problemen met mn laptop Acer aspire3005WlMi
Het is moeilijk uittelegge maar ik ga het proberen!!

Als ik mn laptop opstart en mn wachtwoord in mn type, doet meestal mn toetsen/ tochpad het niet, maar mn muis wel.
Als ik dan een letter iets van 30sec indruk doet hij wet wel:confused:
Als ik dan ingelogt ben, is er bijna altijd probleme met mn draadloos verbinding
Na iets van 3x op herstelle te drukke drukke doet tie het soms wel!
Maar vaak loop hij dan ook half vast, kan in de onderste balk niks meer indrukke, maar kan bijvoorbeeld wel op mn bureablad dinge openen!
Afsluite lukt dan ook niet meer, of ik moet hem gewoon uitdrukke met de hand, of de accu leeg late lope!!
Met msne bijv. is het ook beetje aan***** met type, omdat ik soms mn toetse iets van 2sec moet indrukke, maar als ik mn laptop lang aan heb staan, word dit in het algemeen wel minder, en heb ik er bijna geen last meer van!

Maar heel soms merk ik niks van deze probleme!!

Wie kan mij helpe?????????
Als dit zo blijft koop ik echt een nieuwe want ik word hier helemaal gek van!

(Ik heb al systeem herstel na een maand eerder gedaan!)
 
Trek de accu er eens uit en kijk eens wat hij op netvoeding doet?
Klinkt misschien vreemd maar ik had laatst een Acer die tergend langzaam was en met moeite te bedienen was en slecht op toetsen reageerde. Natuurlijk gescand op malware maar niets gevonden. Uiteindelijk bij toeval de accu losgetrokken en de snelheid was weer terug. Zodra de accu er in gestoken werd, begon de ellende weer. Verklaren kan ik het niet, maar misschien heb je er iets aan.
 
Ik heb mn accu eruit gehaald, en om 1of andere vage reden werk mn laptop helemaal super:shocked:
Ik snap er helemaal niks van!
Maar ben heel blij met de oplossing.
Maar kan het nou niet op een andere manier worde opgelost, zodat gewoon mn accu erin kan blijve??

Groetjes,
Erwin
 
Dit vreemde gedrag heb ik vaker gezien bij Acer en ontdekte toen dat het loshalen van de accu het probleem helemaal oploste.
Waarschijnlijk is je accu gewoon "op" en aan vervanging toe. :thumb:

Accu's hebben namelijk niet het eeuwige leven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan